Nekad Benjamin0626 | Ansökan till servervakt [Hezus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benjamin0626

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Användarnamn: Benjamin0626

Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Ange ditt födelsedatum 6 Augusti 2006

Vad heter du på discord? B/E/N/N/E/ ok. #3767

Mellan vilka tider kan du oftast spela? jag spelar så mycket jag kan när som helst nästa förutom när jag är i skolan men när jag är i skolan så är jag aktiv inom dc ganska mycket men så fort jag kommer hem så lirar jag o om jsg blir servervakt så går jag direkt till det jobbet.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag har spelat på dena server men vet inte i månader men det viktigaste för mig är att det är den bästa serven ever o det kommer det alltid va men mer än 4 månader iallafal

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle va så aktiv jag kunnde, Jag hade varit jätte distrikt med regler gått med allt som hänt till staffs, Jag skulle va schysst mott allt o alla o en sista gång kommer vara svin aktiv som servervakt.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? För att deta är den enda serven som är bra, Seriös, Bra spelare, Bästa staffs, Folk tar det verkligen seriöst, Det är en riktigt jävla bra rp nivå och det är bara en skit bra server.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag skulle va trevlig mott alla hade gjort saker så kul jag kunnde jag hade lyssnat på anndra människor ifall dem hade lysnnat på mig hade haft respekt för alla också.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag känner att jag är en bra server vakt jag gör mitt jobb bra är aktiv som fan jag gör allt för alla innan jag bannar folk offtas eller kickar så vill jag offtas pratat med dem först o förklar ut min sitvatoin.

Varför vill du bli servervakt? För att det är ett av det roligaste som finns inom rp att hålla kol så ingen pajar serven o för att hjälpa staffs när dem har ficksat en sån bra server så då tänckte jag nu att jag kan hjälpa dem.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag skulle säga 8-10 inte 10-10 då är man ju liksom proffs men nej helt enkelt jag diggar servervakt som fan. o jag är nära en annan staff på dena server också¨o ja jag är enså ganska bra på hantera staff relanterandekommando.

Är du whitelistad på serven? Ja det är jag för att dena är bäst

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja en gång hoppa in i en killes bil han körde mig o min vän tilll ettt ställe o sköt ner oss båda två jag va nära på o dö o då skulle jag gå mott han med kniv som va fel men va så arg för han körde sämmre rp o ja då sköt han oss till döds o tog allt vi hade.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej ba dena server för att det är ju den bästa från båten av mitt hjärta o om den nån dag skulle gå neråt som den ej skulle så skulla jag gjort allt för att få upp den till max igen. <3 Hej staffs hoppas den va bra ni är bäst<3

+rep Känner han irl och är en riktig skön person med bra personlighet.

Hej! Denna ansökan behövs utvecklas på samtliga punkter.

Med vänlig hälsning, Edde

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka