Nekad Benjamin | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benjamin

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Benjamin

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198240446616/

Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Vad är ditt discord namn? Dr_duck#0008

Vad är ditt födelsedatum? 3 November 2006

Berätta om din karaktär. en litten unge 16 år som har blivit mobbad hela sin tid i skolan och eftersom han har blivit mobbad så vill han bli polis och se till att alla har det bra i sitt liv . intressena han har är att göra anda glada

Varför ska just du bli whitelistad? jag vill göra det bättre för anda med bättre rp senarion och göra det bättre för alla andra på servern

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag skulle villa bli whitelistad på denna server för då får jag en changs att ha bra rp senarion och ha kul med andra

Hur många timmar har du på FiveM? 149

Hur hittade du Multistaden? min kompis recomenderade server och då tyckte jag det lätt bra så jag gör ett försök på den här servern

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag spelar på unleashed

Senast ändrad:
Hej!
jag tycker att du behöver utveckla dina svar lite mer på frågorna:

Varför ska just du bli whitelistad?

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?

Och även beskriv lite mer om hur din Karaktär är som person och hur han agerar i olika situationer.

Mvh

Senast ändrad:
Hade gärna velat se att du utvecklade lite mer under varför du vill/ska bli whitelistad innan morgondagen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka