Accepterad Benjamin//wasd | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benjamin//wasd

Icke Medlem
Meddelanden
222
Reaction score
18
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199069543885/

Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Vad är ditt discord namn? BennE11#8259

Vad är ditt födelsedatum? 5 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bengt Olsson och ör 22 år gammal och han kommer från senegal som ensamstående barn utan sina föräldrar i 14 års åldern. Han bodde i ett barnhem där han behövde lära sig att ta hand som sig själv och där träffade han även sina vänner som han har tills idag och de kallas för hans familj. För att leva ut med den höga standarden behövde de begå brott för att kunna ha pengar. Efter 6 år i ett land där klasskillnader mellan de rika och de fattiga är stor har Bengt haft det väldigt svårt i staden. De rika ser ner på han och har smutskastat han sedan start. Det har lett till att Pablo har väldigt svårt att lita på människor och speciellt inte staten. Han tror att allt detta är en ingår i ett orättvist system för att det han har gått igenom ska ingen 14 åring behöva gå igenom. Eftersom att staten inte ser honom som en medborgare var det svårt för han att få jobb i Sverige på grund av hans bakgrund. Det har lett till att han har ett stort hat mot staten och vill hämnas mot alla som går emot hans villkor. Bengt vill bara se frid och rättvisa i landet. Hans mål är att hans familj ska kunna må bra och alla ska leva livet ut tillsammans med en lyxlivstil. Ifall någon går emot hans familj kommer han att skapa sin egna rättvisa för personen utan statens hjälp.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill kunna uppnå min karaktärs fulla potential. Jag kommer att kunna RPA bättre och ge folk en bättre tid genom min karaktär. Min RP är seriös och jag kan hjälpa andra samt förbättra min RP hela tiden genom min tid som whitelisted.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Det är väldigt många aktiva spelare som gör att man aldrig tröttnar, bra staff som är snabba på att svara när man väl behöver hjälp. Det är inte många server som är som denna, speciellt inte en svensk server. De flesta servrarna är ganska laggiga och denna servern är helt laggfri för mig. Skön community och människor som gör att man kan ansluta med massor med roliga folk utan att känna dom i verkligheten.

Hur hittade du Unive? en vän till mig som spela på den och tyckte att jag skulle testa den och jag testade den och tyckte att det var jätte kul.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att förbättra min egna RP, ha kul och hjälpa nybörjare i spelet.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej det gör jag inte.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top