Nekad Benjamin//wasd | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benjamin//wasd

Icke Medlem
Meddelanden
222
Reaction score
18
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199069543885/

Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Vad är ditt discord namn? BennE11#8259

Vad är ditt födelsedatum? 5 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär är ca 30 år och han heter Bengt Olsson. Min karaktär är olaglig och han gör saker man inte får för polisen t.ex. säljer heroin. När han kom in till staden första gången så ville han inte bli kriminell utan jobba på något lagligt sätt. Men hans vänner vill att han skulle bli kriminell och börja sälja droger och sånt. Så han föll för grupptryck. När han kom till staden så var han ganska blyg och sa inte så mycket men nu prata han ganska mycket och han har ca 5 bilar en som är lite dyr. Han har pengar men inte jätte jätte mycket. Han bor inte i ett hus/lägenhet så han är hemlös. Hans intresse är mest att åka runt att ha kul. Han är inte så känslig mest bara om han gör något dumt så kan han få ångest. Hans bakgrund var ganska bra han bodde i ett hus med sin familj. Han blev mobbad i skolan från 1-2 så han bytte skola och den nya skolan mådde han bättre i . Han bodde i sitt hus med sin familj tills han var ca 19 år. Sen flyttade han till en annan stad där han mådde bra. När han blev 30 år så flyttade han till staden han bor i nu för folk började bli kriminella i den gamla staden.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad pga av ja gillar erat community. Jag tycker jag själv är snäll och trevlig och kan nog göra folk glada. Om folk frågar om dom kan få mat eller något så får dom de om jag har.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill otroligt gärna få whitelist för att kunna etablera mig i servern samt discord communityn. Om jag får whitelist blir det enklare att skapa bättre rp och få roller osv.

Hur hittade du Unive? en vän till mig som spela på den och tyckte att jag skulle testa den och jag testade den och tyckte att det var jätte kul.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och få mer roliga folk att prata med.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej det gör jag inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka