Benjamin//wasd | Medlem ansökning [Kurt]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benjamin//wasd

Icke Medlem
Meddelanden
222
Reaction score
18
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199069543885/

Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Vad är ditt discord namn? J.C#6969

Vad är ditt födelsedatum? 5 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Bengt Olsson är en man som är 23 år gammal och jobbat som Marja-lisa erfaren i 2 dgr annars har han jobbat på auto i halva hans liv typ. han har en lillebror som heter Reffre Olsson. jag har levt i unive hela mitt liv och nu vill han tjäna pengar på sitt egna sätt istället och gå till sin mamma o fråga om pengar. Han vill starta ett nytt liv nu och hitta kärleken i denna finna staden och leva lyckligt med sin sambo och 2 barn om dom får. Bengt är en smart, rolig och snäll mot alla han möter på stan och han vill träffa fler en på gatorna t:ex ett jobb där det är riktiga snälla vänner man kan bli kompisar med. Bengts nära vän heter Max Svensson och han och Bengt har roligt sitter och käkar pizza varje Fredag och ha det skoj med varandra. När han var 15 så hände ett hemskt händelse som alla kommer inte glömma bort): Han skulle vara med Max vid Drottning gatan och Handla kläder och käka Pizzan som vanliga fredagar men det blev ingen vanlig fredag den dan när en terrorist åkte vid drottninggatan och körde på alla han såg sen så såg Max lastbilen han körde i kommer och kör över Bengt och bryter båda benen och åker till sjukhuset med helikopter men som tur så var Max med han hela tiden på sjukan efter det som hände så kunde han inte gå i 5 månader efter det så sa doktorn att han kommer kunna gå på sina båda ben under den perioden så var Bengt jätte ledsen och orolig om han inte skulle kunna gå mer men det var Max som peppade Bengt att inte vara orolig och ledsen därför det kommer gå bra efter den perioden så var han jätte glad och kunde göra allt vad han inte kunde när han satt i rullstol.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har varit Medlem på denna servern och jag kan alla server regler och dc regler och jag skulle vilja jätte gärna få tillbaka det för jag kommer att bidra med mycket bra RP som ingen har på denna servern och jag kommer vara aktiv varje dag här kommer grundreglerna jag kan

[RDM]
RDM, som står för Random Deathmatch innebär att man dödar någon utan anledning.

[VDM]
VDM står för Vehicle Deathmatch innebär att man använder sitt fordon som sitt vapen.

[COPBAIT]
COPBAIT innebär att man medvetet försöker få polisens uppmärksamhet. Det kan tillexempel handla om att man driftar framför polisen.

[FEARRP]
FEARRP innebär att man ska värna om sitt liv. Det kan tillexempel handla om att du är under vapenhot. Då ska du alltid värna om ditt liv och rollspela rädd.

[METAGAMING]
METAGAMING innebär att man tar information från OOC (Utanför din karaktär) och tar det som information IC (Inom din karaktär). All information från tillexempel Discord, får inte under några omständigheter användas

[NLR]
NLR som står för New Life Rule innebär att man ifall man skulle avlida i ett scenario, så ska man ej komma ihåg något från det scenariot.

[COMBAT LOGGING]
COMBAT LOGGING innebär att man medvetet undviker ett scenario genom att lämna servern eller på andra sätt försöker ta sig ifrån scenariot genom otillåtna metoder.

[POWERGAMING]
POWERGAMING innebär dels att man använder sig av omänskliga krafter som att till exempel att framföra ett fordon trots att man precis krockat. Att endast spela för makt och pengar och att endast uppnå enskilda mål i sitt rollspelande räknas också som POWERGAMING.

[SUNT FÖRNUFT]
SUNT FÖRNUFT är en bred regel som ska och är utgångspunkten för hela rollspelandet man bör ha när man spelar på servern. Det handlar om att man ej bör göra oförväntade saker som man ej skulle göra i verkligheten. Andra beskrivningar kan vara logiskt tänkande.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag vill otroligt gärna få Medlem för att kunna förbättra mig i servern samt discord communityn. Om jag får Medlem blir det enklare att skapa bättre rp och få roller osv.

Hur hittade du Unive? En vän till mig som spela på den och tyckte att jag skulle testa den och jag testade den och tyckte att det var jätte kul.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med RP är att hitta så många vänner och bli extremt bra på RP och ha en bra upplevelse och ha bra RP som möjligt. Vill bli kriminell och hjälpa folk IC om dom behöver hjälp.
Mitt mål med roleplay är även att få bra scenarion som handlar om lite allt möjligt Te.x krim scenarion ett scenario där jag e med i ett gäng och vi kanske rånar en butik osv alltså och så strävar jag efter att ha ett scenario där alla e glada över scenariot som hände/händer

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli kriminell det önskar jag och ha rolig upplevelse med vänner osv och det jag vill mer uppnå att när jag blir medlem ska jag kunna hjälpa andra med som har svårt att RPa. Mitt mål på unive är att kunna få så många vänner på server och bli känd Te.x titta där är Abdi kom vi går o pratar med han.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det gör jag inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka