- Meddelanden
- 222
- Reaction score
- 18
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jag skulle vilja bli biträdande på Brittas lyxbilar AB.
Vad heter du IRL? Benjamin
Vad heter du på discord? BERRA#8259
Hur gammal är du? 12-13
Hur många timmar har du på Fivem? 300+
Varför vill du just bli chef på det jobbet? Det är värkligen ett bra jobb som skulle passa mig riktigt bra. Eftersom att jag är stresstålig, mogen, jag vet vad jag gör och jag är intresserad i bilar kan dem flesta bil märken. Sen brukar det inte vara någon chef på det jobbet ofta. det känns ganska dött. Enligt många så är jag berömd i sådana här jobb.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på andra bil affärer och hos Autoexperten
Berskiv din karaktär? Bengt Olsson är född i Sverige och är 21 år imorgon. Bengt familj bestod av fem familj medlemmar varav alla förutom min store bror tyvärr gick bort under hans tidiga barndom. Detta fick Bengt att bli inflyttad i ett barndoms hem i Krakow som inte finns idag för föräldralösa barn, vilket i sin tur hjälpte honom att hitta sin framtida familj Magnus Persson och Sofi Persson från staden Unive som valde att adoptera Bengt då dem själva inte kunde få barn. blev deprimerad och orkade inte med livet och han tyckte att det var hans fel att hans föräldrar dog. Han började att ta droger och göra små rån med sina vänner som blev senare till större och värre som gjorde att han fick sitta inne i fängelset i 2 år. Efter det så hittade han nya vänner att umgås med som var kr
iminella och han diggade det dem gjorde och började med det själv.
Hur ofta kommer du vara inne? Måndagar:05:30-07:15 efter skola 14:25-17:00
Tisdagar: 05:30-07:15 efter skola 14:25-17:00
Onsdagar:05:30-07:15 efter skola 14:25-17:00
Torsdagar:05:30-07:15 efter skola 14:25-17:00
Fredag: 05:30-07:15 efter skola 14:15-00:00
Lördag:09:10-12:30 lunchpause 14:25-00:00
Söndag12:30-17:00 orkar it mer kanske va me kompisar
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, det skulle jag men jag skulle vara mindre aktiv på spelet för jag inte skulle ha något att göra.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.
Har du läst våra Regler? Ja.
Vad heter du IRL? Benjamin
Vad heter du på discord? BERRA#8259
Hur gammal är du? 12-13
Hur många timmar har du på Fivem? 300+
Varför vill du just bli chef på det jobbet? Det är värkligen ett bra jobb som skulle passa mig riktigt bra. Eftersom att jag är stresstålig, mogen, jag vet vad jag gör och jag är intresserad i bilar kan dem flesta bil märken. Sen brukar det inte vara någon chef på det jobbet ofta. det känns ganska dött. Enligt många så är jag berömd i sådana här jobb.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på andra bil affärer och hos Autoexperten
Berskiv din karaktär? Bengt Olsson är född i Sverige och är 21 år imorgon. Bengt familj bestod av fem familj medlemmar varav alla förutom min store bror tyvärr gick bort under hans tidiga barndom. Detta fick Bengt att bli inflyttad i ett barndoms hem i Krakow som inte finns idag för föräldralösa barn, vilket i sin tur hjälpte honom att hitta sin framtida familj Magnus Persson och Sofi Persson från staden Unive som valde att adoptera Bengt då dem själva inte kunde få barn. blev deprimerad och orkade inte med livet och han tyckte att det var hans fel att hans föräldrar dog. Han började att ta droger och göra små rån med sina vänner som blev senare till större och värre som gjorde att han fick sitta inne i fängelset i 2 år. Efter det så hittade han nya vänner att umgås med som var kr
iminella och han diggade det dem gjorde och började med det själv.
Hur ofta kommer du vara inne? Måndagar:05:30-07:15 efter skola 14:25-17:00
Tisdagar: 05:30-07:15 efter skola 14:25-17:00
Onsdagar:05:30-07:15 efter skola 14:25-17:00
Torsdagar:05:30-07:15 efter skola 14:25-17:00
Fredag: 05:30-07:15 efter skola 14:15-00:00
Lördag:09:10-12:30 lunchpause 14:25-00:00
Söndag12:30-17:00 orkar it mer kanske va me kompisar
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, det skulle jag men jag skulle vara mindre aktiv på spelet för jag inte skulle ha något att göra.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.
Har du läst våra Regler? Ja.