Accepterad Benjamin//wasd | Ban överklagan (sEtH)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benjamin//wasd

Icke Medlem
Meddelanden
222
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199069543885/

Ditt Hex-ID: 1100001421e3dcd

Vad är din discord tagg? Berra@8259

Vem var det som bannade dig? Akam_p

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Sundförnufft lall åker med sirener.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han bannade mig för att jag åkte med min kompis. Vi hade köpt motorcyklar som visade sig att det var civilare som använde dom och då så åkte jag och min kompis på motorvägen då jag hade glömt och stänga av sirenerna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina kompisar skulle äntligen köpa motorcykeln för 10000000kr så vi åkte från bärgan till brittas lyxbilar. När vi var framme så gick vi in i bilaffären och väntade tills det blev våran tur. Vi alla 3 som vi var fick köpa den där ifrån. sen när vi hade köpt dom så stannade vi några kompisar bara för att visa den. sen så åkte jag och min andra kompis till motorvägen (han hade en också).

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. 50/50 det var lite mitt fel från min sida också jag viste inte att man kunde åka dit för det. om jag viste det så skulle jag inte köpa den.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var när jag va ny i staden när jag inte har läst på med regler så mycket.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde frågat om man fick köpa den och att man fick inte ha sirener på.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man ska inte åka polis motorcyklar, för att man hade it gjort det i vekligheten.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka