Nekad Benjamin//wasd | Ban överklagan [Sako]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benjamin//wasd

Icke Medlem
Meddelanden
222
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199069543885/

Ditt Hex-ID: 1100001421e3dcd

Vad är din discord tagg? Berra@8259

Vem var det som bannade dig? Akam_p

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Sundförnufft lall åker med sirener

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag körde runt med en polis motor cykel som man kan bli bannad för

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och en kompis åkte på motor vägen för att se hur snabbt den går. Då så hade jag glömt bort att trycka av sirenerna och sen pohhff så blev jag bannad men it min kompis

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det var felaktig bann för det stod inga regler om att vi som är inte poliser får köra den och jag och en till köpte den från brittas för 1000000kr så det var lite onödigt att man blir bannad för det och sen så blir man scammad för att man får inte åka den.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte haft ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte köpt denna fordonet och inte köra med sirener kanske?

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka