Nekad Benjamin//wasd | Ansökan till Servervakt [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benjamin//wasd

Icke Medlem
Meddelanden
222
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Ange ditt födelsedatum 5 Januari 2009

Vad heter du på discord? J.C#6969

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Mån-Fre (Skoldagar): 14:30-16:30

Lör-Sön: 12:00-00:00

Mån-Fre (Lov): 10:00-21:00

Lör-Sön (lov): 10:00-03:30

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på denna servern i 3 Månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle börjat med att lära mig de nya admin commandsen som jag kanske inte har använt innan. Jag skulle sedan gå in på servern och börjat RPa, Jag RPar vanligtså. Jag kommer ju inte kunna banna så de milda felen kan jag hantera med en /kick och sedan återgå till vanlig RP. Om jag inte har någon att vara med på servern då skulle jag ha börjat kolla folks /report och se om jag kan hjälpa till med det. Jag har inga erfarenheter som servernvakt så det blir lite nytt för mig men det borde gå bra med tanke på att jag kan många saker inom admin RP.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt för att kunna /kicka folk som går runt och lallar på piren t:ex en kille står och sparka på en bil då så /kikar jag han och hon men om han gör något annat så får jag göra en /report. Helst så skulle jag inte vilja kicka folk men det är deras problem. Jag vill göra staden till ett bättre plats där man kan rpa på ett högt nivå.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Genom att vara servervakt då kommer jag att ha tillgång till perms och då kommer jag att kunna hjälpa folk som kanske behöver ress eller liknande. Jag kommer att kunna ta hand om dom milda problemen T.E.X de som har kick som straff. Jag kommer att RPa helt vanligt förutom när jag ser reports jag kan vara till hjälp med.

Varför ska just du bli servervakt? Jag har lite erfarenheter för att min kompis är support, Jag vet att jag är ganska ung men jag skulle ändå vilja få en chans. Skulle jag få chansen då skulle jag tagit chansen seriöst. Jag skulle passa som servervakt för att jag RPar mycket bra. Jag skulle gärna vilja vara med och hjälpa folk som behöver hjälp eller som kanske blev utsatt för RDM eller något sånt och då kan ju jag revivea dom. Så jag skulle verkligen vilja få chansen som servervakt.

Varför vill du bli servervakt? För att jag gillar att hjälpa folk som blir utsatta för olika saker som T.E.X VDM, RDM eller något annat som jag som servervakt skulle kunna hjälpa till med. Jag vill bli servervakt just här för att det är en server som jag Brinner för så jag vill såklart ansöka till servervakt så jag kan vara med och hjälpa till att få bort folk som förstör andras RP upplevelse. Jag vet att jag är ung och hoppas att det inte kommer göra något med min ansökan.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? ag kan ett par commands, kan visa dom nedan /goto (Id) (Du TPar till en spelare) /bring (Id) (Du TPar en spelare till dig) /kick (Id) (Du sparkar en spelare från servern) /sqlban (Id) (Du bannar en spelare) /sqlbanoffline (Hex) (Du bannar en spelare som är offline) /revive (Id) (Du upplivar en död spelare) /tpm (Du TPar till din waypoint) /dv (Du tar bort en bil/ Delete Vehicle) /tp (Koordinater) (Du TPar till koordinater) /giveitem (Id) (Item) (Du ger en spelare ett specifikt föremål) /giveaccountmoney (Id) (Summa) (Du sätter en spelares pengar till valfri summa) /setmoney (Id) (Summa) (Du sätter en spelares pengar till valfri summa) /ooc (Du skriver i en chatt där man inte får ta info ifrån) /noclip (Du blir osynlig och kan flyga, detta kan användas till att hålla koll på spelare) /car eller /v (Du kan spawna in ett fordon) /spectate (Id) (Det funkar som en övervakningskamera, du håller koll på en spelare) /freeze (Id) (Du fryser en spelare) /clearchatforall (Du rensar chatten för alla spelare) /sqlbanhistory (Steamnamn) (Du kollar historiken för en spelares bans) /sqlunban (Steamnamn) (Du unbanar en spelare) /skin (Id) (Du ger en spelare skin menyn) Jag kommer inte ha tillgång till alla.

Är du whitelistad på serven? Ja det är jag!

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ooc men det var den första dagen jag började på denna servern och nu efter så har jag läst igenom alla regler både i servern och i dc servern

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

+-rep
- Erfaren
- Inte mogen nog och ta ansvaret
- Mittemellan rp nivå skulle dock säga rätt dålig

Slutsats: tycker han inte har åldern inne eller är tillräckligt mogen då åldern har undantag vid mogenhet.

-rep Han har tagit HELA min ansökan!! Detta är absolut inte okej!!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka