Accepterad benjamin.thunberg | Medlem ansökning [Balooo)]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

benjamin.thunberg

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198283788544/

Vad är ditt namn i verkligheten? benjamin thunberg

Vad är ditt discord namn? SPUFFY#0072

Vad är ditt födelsedatum? 21 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 30 år gammal och är en väldigt pratglad person men om du kaxar mott han så kommer han också vara kaxig tillbaks så det får du vara beredd på. hassa han har ett stort intresse för bilar han har blev intresserad i bilar första gången hans pappa tog upp de. Hans pappa kom hem med en impala 66 och då blev Hassa förälskad i den bilen och sen dess har han alltid haft ett intresse för bilar och de är därför han vill bli whitelist så att han kan börja jobba på typ bilfirmor eller autoexperten för då kan han börja jobba med bilar och det är det han alltid velat.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag tycker att jag kan roleplaya tillräckligt bra för att vara whitelistad och jag hade tyckt att det var väldigt roligt , man får även mer möjligheter inom rp till exempel att man kan jobba på andra jobb som kräver whitelist. Jag har spelat på servern ett tag men jag har aldrig tänkt på att bli whitelistad, fast nu känner jag att jag kan utveckla min roleplay ännu mer genom att vara whitelistad. Jag kommer göra mitt bästa för att det ska hållas en hög och seriös rp på servern och jag vill hjälpa nya spelare.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Tack vare det underbara folket på servern och jag själv har ju varit Servervakt och Autoexperten Delägare flera gånger så jag har en historia med servern och jag skulle gärna vilja fortsätyta med det för jag slutade nyss spela ett tag pga personliga själl.

Hur hittade du Unive? spelade på den här servern för något år sedan

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med min Rp är att hela tiden försöka bli bättre på det och hantera scenarion på bästa sätt så att det är så realistiskt som möjligt. Jag vill även kunna motivera andra till att fortsätta spela på unive för att det är en av de bättre servrarna.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag försöker alltid förbättra min rp och det skulle underlätta om jag skulle kunna få whitelist igen för jag skulle jättegärna vilja börja jobba på !

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nop bara unive nu

Vidare till muntlig intervju! Lycka till!!!

dc = Lallar3n#5445

Servervakt

Medlems ansvarig

flower.gif

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka