Nekad benjamin ståhl077 | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

benjamin ståhl077

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas

Vad heter du IRL? benjamin

Vad heter du på discord? BENJAMIN#8466

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 800

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef för att jag är väldigt intresserad av detta jobbet då Sergio är väldigt intresserad av att samspela med polisen och att hjälpa till i staden för att hålla ordning och reda. Securitas är även ett jobb jag har haft innan och ett chefsjobb skulle passa bra som utveckling för Sergio samt att han vet jag en del sedan innan. Sergio älskar att ta på sig nya utmaningar och detta är utmaningen just för honom då han verkligen vill ta nästa steg av yrket och kämpa för framtiden på securitas. Sergio är väldigt trevlig och social vilket gör att han kan samtala med alla typer av människor vilket kommer behövas som chefsposition på securitas. Sergio har även väldigt enkelt att lära sig nya saker ifall det skulle behövas. Securitas chef position har alltid varit en dröm för honom och han vill inte att den ska brytas med att annat kommer i vägen. Sergio gillar att jobba för gemenskapen på ett företag mellan anställda för en så bra arbetsnivå på dem anställda som möjligt om alla som jobbar på securitas har ett bra samband och gemenskap kommer arbetet ha högre nivå, Detta kommer Sergio ta upp väldigt mycket och även att man inte ska bete sig illa i något sammanhang trots situation. Sergio vill alltid att "att prata" ska va det första valet i alla situationer oavsett om man jobbar på securitas eller inte. Som ni ser är Sergio väldigt glad av sig och hjälper gärna till oavsett om det är utanför eller på yrket. Sergio är även väldigt smart då han alltid tänker

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på securitas sen innan och har varit Väktare och nu ska jag ta väktar och ordningsvaktutbildning igen. Jag har gått en utbildning under mina tidigare år på högskola för att utbilda sig till ordningsvakter på denna utbildning skulle man göra ett språktest ett fysiskttest och en intervju, Jag blev intagen med meddelandet jag skulle passa perfekt som ordningsvakt. Jag tog utbildningen i 4 år och har jobbat både nattpass och dagspass som vakt utanför nattklubbar, securitas, polisen etc. Jag har även en väldig råstyrka och kondition vilket är viktigt inom yrket, Sergio klarade fystestet bbäst av alla som tog utbildningen och fick senare vara den som styrde upp utbildningen för tonåringar och har därför lite tidigare egenskaper inom en chefsposition.

Berskiv din karaktär? Sergio Markhov, 29 år gammal. Sergio har haft en tuff uppväxt, Sergio är ofta väldigt glad men har även humörsvängningar. När Sergio var sju bodde han med sina två bröder och sina föräldrar som Sergio tyckte om även fast dem ibland inte var dem skystaste mot Sergio, en dag när familjen skulle åka till Berlin och campa svimmade pappan av som körde bilen och familjen krokade in i en vägg, Sergio och hans bror Lasse var dem enda överlevande. Sergio och hans bror har därför bott på barnhem en hel del av sin barndom och blivit dåligt behandlad när Sergio var tolv flydde han från barnhemmet och reste till Sverige han har bott där i 20 år nu och är 32 år gammal, han's intresse för bilar finns kvar även om det var en bilkrasch som gjorde att han gick miste om sin familj han har även ett stort intresse av att hjälpa folk som har det svårt och det är just därför han vill jobba på securitas, Han vill skydda staden och hjälpa alla så gott han kan.

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag 15-22
Tisdag 15-22
Onsdag 15-22
torsdag 14-22
fredag 13-01
lördag-söndag varierar men 10-03

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

jag är i skolan så därför använde jag min telefon mvh mitt konto dom är telefon det andra blev ut loggat och glömde lösen så detta är min telefon och när jag är hemma använder jag min dator så det är därför om jag hadde varit hemma hadde jag använt nin dator att skriva på

jag är i skolan så därför använde jag min telefon mvh mitt konto dom är telefon det andra blev ut loggat och glömde lösen så detta är min telefon och när jag är hemma använder jag min dator så det är därför om jag hadde varit hemma hadde jag använt nin dator att skriva på
Har du inte skrivit upp din lösen? Annars kan du alltid återställa lösenordet via email.

Jag ska byta sen när jag är hemma men då efter jag fått svar på denna
Okej, för om du är på din mobil på forumet, tryck på logga in och då finns det en liten knapp där det såt ”Glömt lösenordet?” Tryck på den och då skickar de så att du kan ändra lösenord på din email.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka