Nekad benjamin lundgren | Medlem ansökning[ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

benjamin lundgren

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199169252355/

Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin Lundgren

Vad är ditt discord namn? roffecoffe #5311

Vad är ditt födelsedatum? 16 Oktober 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Benjamin Lundgren och han är 21 år gammal. Just nu bor han i sin bil, det fungerar men han önskar att han hade lite mer plats, så drömmen är att en dag få ett bra jobb så att han kan istället köpa sig en husbil att bo i. Han gillar friheten att kunna vakna vart han vill och se nya platser, det är en frihet han mår bäst i.
Benjamins favorityrke är att jobba på Falck eller Mekonomen, hans pappa jobbade på Falck när han var liten och det gav honom fina minnen som han vill uppleva igen och följa sin fars fotspår.
Benjamins mamma dog när han var liten, hon krockade med en bil och hamnade i koma i 3 månader men vaknade därefter inte upp och hennes liv kunde inte räddas. Det var en svår tid att gå igenom. Och han hamnade i mycket trubbel då han inte visste hur han skulle hantera allt han kände och fått uppleva. Det var en svår att trasslig tid och det påverkar han än idag med jobbiga perioder men han försöker ta sig igenom det för varje dag. Nu vill han ta tag i sitt liv och skaffa sig ett arbete inom det han älskar så att han kan känna glädje och passion igen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att det är en bra server. Jag kan bidra bra rollplay.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag gillar servern, jag tycker den känns seriös och bra.

Hur hittade du Unive? Jag hittade den via en streamer som jag kollade på och tänkte att den verkar bra.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bidra med min livshistoria, skapa nya kontakter och kunna hamna rätt i livet igen genom att försöka jobba mig till en anställning på Falck eller Mekonomen, och kunna köpa mig en husbil att bo i istället för min nuvarande bil.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att uppfylla min dröm och bli en bättre människa.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår detta

Din whitelist ansökan har nekats
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Utveckla mer!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka