Benjamin Eriksson
Icke Medlem
- Meddelanden
- 13
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198420451147/
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin
Vad är ditt discord namn? MonsterB1#0261
Vad är ditt födelsedatum? 4 Februari 2004
Berätta om din karaktär. gillar bilar jobbar på post nord och de jag vill nå är typ en rimlig kille med olika bilar och lite rån och så just nu
(orten)
Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill kunna göra saker som man kan göra som whitelistad.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för de är den enda jag kommer spela på just nu efter skolan och när jag får tid över.
Hur hittade du Unive? Jag sökte på sw så kom den up
Vad har du för mål med ditt rollspel? ha roligt och köpa dyra bilar och rpa med folk och ha roligt.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? no
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin
Vad är ditt discord namn? MonsterB1#0261
Vad är ditt födelsedatum? 4 Februari 2004
Berätta om din karaktär. gillar bilar jobbar på post nord och de jag vill nå är typ en rimlig kille med olika bilar och lite rån och så just nu
Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill kunna göra saker som man kan göra som whitelistad.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för de är den enda jag kommer spela på just nu efter skolan och när jag får tid över.
Hur hittade du Unive? Jag sökte på sw så kom den up
Vad har du för mål med ditt rollspel? ha roligt och köpa dyra bilar och rpa med folk och ha roligt.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? no