Nekad Benjamin Eriksson | Ban överklagan (Savage)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benjamin Eriksson

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198420451147/

Ditt Hex-ID: 11000011b6ddf4b

Vad är din discord tagg? MonsterB1#0261

Vem var det som bannade dig? Savage

Hur lång tid var din ban? 30

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ooc-rasism

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag sa ett olämpligt ord när jag blev arg på en person som körde över alla.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle ta ut min sabb ur ett garage för att köra runt med mina vänner. Sedan kommer det en stor bil som kör över allt och alla och in i min bil ett antal gånger, medans det händer blir jag så arg och säger ett ord jag inte menar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det va en bra ban för de jag sa är absolut inte okej oavsett va som händer.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för sunt förnuft och ooc. Jag har lärt mig att spela mera seriöst men tappade tålamodet när den senaste incidenten hände. (De senaste ber jag hemsk om förlåtelse för <3)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänka på vad jag sa och inte sagt det jag sa och inte ta ut min ilska i spelet eller mot någon oavsett vad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att tänka på vad jag säger nästa gång och att inte utrycka min ilska i spelet eller mot någon och att inte göra något jag inte står bakom. <3 <3

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Vill ha det mer utvecklat samt berätta om dina tidigare bans ny om 24 timmar

MVH

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka