Accepterad Benjamin Eriksson | Ban överklagan [Kasper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benjamin Eriksson

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198420451147/

Ditt Hex-ID: 11000011b6ddf4b

Vad är din discord tagg? MonsterB1#0261

Vem var det som bannade dig? Kasper

Hur lång tid var din ban? 5

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming, suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? att jag körde min bil på stranden

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va med några men dom skulle trenna då valde jag att åka ner för oo kolla på havet men på vägen ner så såg jag inte dirket något men när jag körde fram låg de såna här vaten saker som man ssurfar på så de kan va att jag körde på dom men jag skulle ställa mig vit vatnet typ oo sätta mig på huven

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. båda efter som de är fler som gör saker som att hoppa på folks bilar med en hög bill oo så

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag märkte inte att jag krockade i någon sen efter så stana min sab oo den såg paj ut och då såg jag en bil på andra gatan och då sprang jag bara dit för oo se om de va okej men av de lärde jag mig att om de kan ha hänt ska jag rpa på att kan jag göra så här i livet så kan jag de i rp och om inte så kan jag inte de

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte kört ner till stranden och inte avnvent bilen

Har du lärt dig någonting efter din ban? att tenka efter om visa fordon kan ta sig på visa platser och om den inte kan så ska man inte åka men om den kan så kan man åka

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka