Accepterad Benjamin Eriksson | Ban överklagan [BotMelwin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Benjamin Eriksson

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198420451147/

Ditt Hex-ID: 11000011b6ddf4b

Vad är din discord tagg? MonsterB1#0261

Vem var det som bannade dig? BotMelwin

Hur lång tid var din ban? 9

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag döda en med kniv

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. de är en kille som heter caper eller hur de stavas som drygar sig och slos hela tiden mot flera personer så jag valde att lura ner han för att huga han så han leger av med allt för han gör så hela tiden när man är me han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker jag gjorde ret efter som hade man gjort de irl skulle man fåt en gan eller kniv mott sig eller i sig (dödad)

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag lagga sen märkte jag att bilen gick sänder där back och motorn la av så jag sprang till en backom som jag krocka me utan att rpa skadad men jag har lärt mig att tänka efter om jag kan göra så här irl så kan jag de i rp om inte så kan jag inte de.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? reportat de

Har du lärt dig någonting efter din ban? att reporta de oo inte ta tag i saker som hänt flera gånger fast de hänt förut

Har du läst våra regler? Ja

Tjenare, Känner att efter vi även snacka dc om bannen så känns det som att du förstod vad som blev fel osv. Har un bannat nu så det är bara in och RP:a

Tillbaka