Nekad Benjamin Eriksson | Ban överklagan (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benjamin Eriksson

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198420451147/

Ditt Hex-ID: 11000011b6ddf4b

Vad är din discord tagg? MonsterB1#0261

Vem var det som bannade dig? Savage

Hur lång tid var din ban? 30

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ooc-rasism

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag sa ett ort till en som håll på (n) ordet ..

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle åka med några vänner sen kommer de en svart bil och bara kör in i folk och bilar och bara håller på och då blir jag sur och ireterad och öpnar min dumma mun ock kallar han för n. Jag vet att de inte är okej men just där och då kunde jag inte tänka efter som jag va så pas arg/sur så jag prata inan jag tänkte efter och nu i efter hand ongrar jag allt jag vill bara kunna spela och ha roligt inte sitta och va sur eller arg /förlåt för jag bara sa saker utan att tänka vet att de är svårt att få an ban men jag lovar att de inte händer i gen förlåt för de jag gjorde och sa hopas vi kan läsa de för jag menar värkligen inte att sega de till någon.. jag ska börja tänka på va jag seger <3 förlåt hopas vi kan lösa de <3 <3

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de va inte en fel ban

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en va att jag plocka utan w då läste jag på mer rgler och fick w sen va de en bil olycka som jag lärde mig att jag ska tänka på att jag ska ta tänka efter hade de vart så här i värklig heten lan kan jag de då så är de bara men om inte så ska jag spela skadad och i dag har jag lärt mig att tänka efter inan jag seger saker <3

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle bara varit tyst och vätat på suport och jag skulle ha tänkt på va jag sa och gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte prata inan jag tänkt i genom de och jag ska inte sega saker jag inte står för / förlåt för de som hänt i dag <3

Har du läst våra regler? Ja

Tycker det du gjort är väldigt grovt testa och skicka in en ny imorgon och utveckla mer.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka