Accepterad Benja420 | Polismyndigheten Ansökan [GrebbeN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benja

Icke Medlem
Meddelanden
110
Reaction score
2
Ange ditt födelsedatum: 29 September 2007

Vad heter du på discord? Benja#8888

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 1000+

Hur aktiv kommer du att vara? Minst 12 per dag. När skolan börjar igen så kommer jag att vara aktiv ca 6-10 timmar per dag.

Vad heter du? Pablo Emural

Hur gammal är du? 31 år gammal

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja, jag tävlade som liten i simning och vann en silver Pokal. Så jag är väldigt simkunnig.

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis för att det har alltid varit min dröm. Som liten så beundrade jag poliserna väldigt mycket. Speciellt en polis som hette Leffe Larsson. Han var min största förebild som liten. Jag har alltid haft en passion för att rädda och hjälpa människor. Jag vill att folk ska känna sig trygga och våga gå på gatorna om dagarna och på nätterna utan att behöva ha i åtanke att någon kanske Misshandlar eller våldtar eller något sådant. Detta vill jag stoppa och sätta dit dom sjuka människor som gör sådana saker. Jag vill att dom ska få konsekvenser för det beteende som dom håller på med.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att upprätthålla alla lagar och regler. Men en sak som är väldigt viktigt skulle jag säga är att följa Våldstrappan. Utan den så är det nästan så att poliser kommer springa och skjuta varenda person som t.ex. kör mot rött, Skämt åsido. Man ska helst prata med personerna och försöka få dom att känna sig mer lugna innan man går in med våld, och det är väldigt viktigt att göra när man jobbar inom polisyrket.

Vad vet du om yrket i helhet? Polisen finns för att folk ska känna sig trygga i samhället/staden. Dom finns inte för att vara elaka och ge folk böter osv. Dom finns för att upprätthålla alla lagar som vi i Sverige har. Dom är ut efter att ta fast dom som gör fel och är kriminella. En viktig sak som dom gör är att förebygga och förhindra att brott sker.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har väldigt goda erfarenheter. Jag har varit polis i många städer sedan innan. Men jag har flyttat därifrån. Nu ska jag bosätta mig här och förbli här. Jag har varit YB i några städer och till och med Rikspolischef. Jag är väldigt noga och gör saker väldigt utförligt inom polisyrket. Jag är bra inom Förhör och jag är allmänt bra att prata.

Hur är du som person? Jag är en rolig person och snäll har jag hört från väldigt många. Jag gillar att skoja till det ibland men är ändå nästan alltid seriös. Jag blir inte så lätt arg men säger till på skarpen om det behövs. Jag älskar att hjälpa folk och att komma på lösningar till olika problem som kan uppstå. Jag passar väldigt bra inom polisyrket. Mina egenskaper passar perfekt till polisyrket.

Är det något vi bör veta om dig? Jag har varit polis i 10 år snart. Jag har tränat mycket med att skjuta med Taser och Sig Sauer pga, där jag var polis sist så hade många vapen på sig och det sköts väldigt mycket. Så det ni bör veta är att jag är väldigt bra på att skjuta och träffa saker.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka