Benja420 | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Benja

Icke Medlem
Meddelanden
110
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197972852201/

Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Vad är ditt discord namn? Benja#8888

Vad är ditt födelsedatum? 29 September 2007

Berätta om din karaktär. Chan Xue är en vanlig kinesisk man som är 31 år gammal. Han föddes i en stad Kina som heter Wuhan. Han växte upp med sin mamma, pappa och sina två storebröder. Deras familj hade ganska ont om pengar och Chan Xue fick starta sin egen Karréer och tjäna sina egna pengar. Han började med att t.ex. klippa grannarnas gräsmattor osv. Men när han hade blivit äldre så kunde han äntligen börja på hans riktiga karréer och göra det han hade sin passion för. Bilar! Han började med att köpa den billigaste bilen han kunde hitta och fixade den så att han sedan sålde dom dyrare. Han började gymnasiet och fick än massor med nya vänner men det var en vän som var speciell för Chan Xue. Det var King. King var hans bästa vän. Dom båda hade stora intressen för bilar. Dom körde bil tillsammans varje dag och hade dom bästa dagarna i deras liv. Tills den dagen kom. Den dagen som förändrade Chan Xues liv för alltid. King krockade. Dom hade smugit in på en flygplats och körde lite drag race mot varandra. Men vad ingen av dom visste var att på den sidan av flygfältet som King körde på var nedstängd på grund av hål i asfalten. Han körde ner i en grop när han körde i över 200kmh och hela bilen bara flög. Han voltade i luften och landade på taket och tragiskt nog så dog King den dagen. Denna dag skulle Chan Xue aldrig glömma. Men han gav aldrig upp sin Passion för bilar. Han skulle uppnå han och Kings drömmar utan King. Han gjorde detta för King. Nu vill han flytta till en stad som heter Unive. Det ända som står i hans väg är att få ett bekräftande att få bli medborgare i staden. Nu är han mer än redo för att uppnå hans drömmar...

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska bli medlem eftersom att jag har 1000h+ på fivem. Jag har ca 500 timmar på fivem på denna steam profil och ca 550h på min förra som blev hackad. Jag är mod på en annan server just nu och har varit ägare på en server sedan innan. Jag kommer kunna bidra med roliga och häftiga scenarion från båda sidorna, både från goda sidan och från onda sidan. Jag föregår med gott exempel för dom som kanske är ny på RP och vill att alla ska ha det roligt i ett scenario. Jag kämpar inte alltid efter att vinna alla scenarion. Bara scenariot är roligt så tycker jag inte att det spelar någon som helst roll vem som vinner scenariot. Sedan så försöker jag alltid hjälpa alla servrar som jag spelar på så mycket jag kan trots att jag inte är Staff. Jag skulle nog kunna säga att jag kanske skulle testa bli Staff på denna servern om det skulle gå.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är som sagt mod på en annan server just nu. Men vi har aldrig några spelare inne så jag vill spela på en server med många spelare inne. Dessutom så älskar jag att det är så många spelare inne och det får servern att kännas mer realistisk.

Hur hittade du Unive? Jag har nästan alltid sedan jag började spela Fivem sett servern och spelat på den ibland. Men jag vet faktiskt inte varför jag inte har satsat på den. Men nu släpper jag taget och satsar på att bli något på denna servern och kunna hjälpa till så mycket som möjligt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att alla ska ha roligt i alla scenarion som jag gör. Jag har RPat som praktiskt taget alla jobb. Polis, kriminell, mekko, sjukvården osv. Jag har även varit gängmedlem, gängboss och även gäng vice boss.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att försöka hjälpa till så mycket jag bara kan och få nya personer att gilla servern och så gott jag kan få bort lallare osv. Det hade varit kul att kanske bli kriminell och gå med i ett gäng, eller hade jag velat jobba på något lite mer lagligt jobb.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Just nu så spelar jag inte på någon annan server. Delvis på Grundberget där jag är mod men som sagt så är det inte så mycket spelare där så mest av tiden så kommer jag nog att spela på Unive. Jag är aktiv minst 12h om dagen.

Tillbaka