Nekad Benja420 | Chef-jobb ansökan [Gunnar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benja

Icke Medlem
Meddelanden
110
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Falck Chef

Vad heter du IRL? Benjamin Karlsson

Vad heter du på discord? Benja#8888

Hur gammal är du? 14 år gammal är jag. Men är väldigt mogen för min ålder. Det har jag hört från ganska många.

Hur många timmar har du på Fivem? Jag har 1653 timmar på Fivem.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på detta jobbet eftersom jag älskar bilar och älskar att laga bilar. Min största passion IRL är bilar och att mecka och laga bilar. Jag är väldigt bra på allt inom det ämnet. Jag tycker att det hade varit ännu roligare att till och med få vara chef. Då kan jag lära folk mina erfarenheter och lära dom och ta jobb intervjuer och allt sånt som är roligt. Tack vare att jag har så stor passion för bilar och hela det ämnet så kommer jag kunna skapa seriösa och mogna RP-scenarion. Men också professionell eftersom jag vet många ord inom det osv.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit chef på Mekonomen många gånger innan och har också jobbat där väldigt många gånger förut. Jag är väldigt bra på att RP:a på det jobbet. Jag förlänger det för att göra scenariot så seriöst och verkligt som möjligt. Jag frågar till exempel hur det hände och förklarar vad jag gör och vad jag kommer att laga eller byta ut eller vad som nu behövs göras. Sen kanske jag går till min bil och säger att jag bara ska hämta extra del eller verktyg.

Berskiv din karaktär? Pelle Åberg är en 31 årig man som har en passion för just bilar och mekaniker yrket. Allt började när han var barn. Han hade en normal barndom och föräldrar med bra jobb. Dom hade gott om pengar. Hans pappa jobbade på Mekonomen. Pelle har alltid sätt upp till sin pappa. Förutom med en sak. Han gillade inte mekonomen, han gillade Falck mycket mer. Dag ut och dag in försökte han få sin pappa att jobba på Falck. Åren gick och hans pappa lärde Pelle allt han kunde. Redan när han var 20 år gammal så var han så kunnig inom jobbet att han började som chef på Mekonomen. Han gillade Falck mycket mer fortfarande men Falck fanns inte i staden där han bodde. Han skaffade en Flickvän som hette Matilda. Dom flyttade ihop i en liten lägenhet och fick ett barn som dom döpte till Erik. Men Matilda och Pelle trivdes inte i den staden. Dom letade efter en ny stad att flytta till väldigt länge. Till slut hittade Matilda en stad som heter Unive City. Pelle kollade lite närmare på nätet. Helt plötsligt så skriker Pelle till, dom söker en Falck chef. Dom flyttade dit direkt. Med Pelles passion och kunnighet så skulle Pelle ta detta jobbet. Nu är han mer än redo för detta...

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer att försöka vara inne så mycket jag kan. Minst 10 timmar per dag kommer jag vara vid datorn. Och när jag inte är vid datorn så kan jag göra saker i dc och sådant.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, det kommer jag såklart göra. Jag ska fortsätta kämpa efter min dröm om att bli Falck chef haha:) Detta har jag försökt många gånger nu haha. Men också andra chefsjobb har jag försökt. Men jag har haft sådan otur så när jag skickar in min ansökan så har någon typ redan hunnit bli det.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte. Och om jag skulle börja göra det så kommer jag säga till någon Staff så att någon annan kan bli det så alla kan få chansen. Och så ni iså fall kan dra in min medlemskaps roll:)

Har du läst våra Regler? Ja, såklart har jag gjort det!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka