Nekad Benja420 | Chef-jobb ansökan [Gunnar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Benja

Icke Medlem
Meddelanden
110
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Polisdirektör

Vad heter du IRL? Benjamin Karlsson

Vad heter du på discord? Benja#8888

Hur gammal är du? 14 år gammal är jag.

Hur många timmar har du på Fivem? Jag har cirka 700 timmar i Fivem. Om du räknar allt mitt andra Steam -konto kommer det att vara cirka 2000 timmar.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef för det här jobbet eftersom jag har sökt polisen tidigare men inte fått något svar. Jag gillar att vara polis, och det finns på nästan alla servrar jag har spelat. Jag tror också att jag är lämplig för det här jobbet. Jag fick mycket beröm som polischef på en annan server eftersom jag är väldigt seriös i det här jobbet. Jag har sökt chefsjobb många gånger för att jag tycker det är roligt att vara chef och delta i anställningsintervjuer. Detta är vad du gör som chef. Men polischefen är lite speciell. Det är viktigt att vara seriös, för det här är ett mycket viktigt och seriöst jobb. Jag gillar att skjuta upp scenen under intervjun, eftersom jag gillar social RP, jag tror att det är den viktigaste typen av RP, och nästan social RP har skapat en seriös och mogen RP.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Som sagt, jag har varit chef sedan tidigare och har varit assistent och assistent i 4 år. Jag har spelat spelet länge, så jag har en mogen och hög RP -nivå. Som sagt, jag har mer än 2000 timmar, och redan där märker man att jag har spelat spelet ganska länge. Jag började spela spelet i december 2019. Mitt första jobb på RP var Polis. Efter det hade jag det jobbet på varje server jag spelade på, för jag ville utveckla min RP som polis och kan en dag bli polischef på en mycket bra server. Självklart är servern jag spelar seriös, men det finns inte många spelare i den, och om du säger så är RP inte hög. Jag pratade med många om en bra RP: det fungerar inte på servrar med låga RP -nivåer. De förstår inte mer än hälften av orden jag sa eller vet inte hur man gör RP.

Berskiv din karaktär? Hej, jag heter Kenta Didriksson. Han växte upp i en liten by i norra Sverige. Från en mycket ung ålder lekte han Polis med sin bror Musse. De ber sina föräldrar att köpa polisuniformer för att de ska utveckla sina spel och göra dem mer intressanta och realistiska. Båda drömmer om att bli polis en dag. Eller Musses dröm är att bli en vanlig polis, men Kentas mål är mycket mer än så. Han vill till och med bli polischef. Hans föräldrar Hans och Monica sa detta: Det är bra att ha drömmar, men du måste också ha några realistiska drömmar. Kentas självförtroende sjönk. Men hans bror Mickey stöttade honom. Kenta och Mickey hade en normal och kärleksfull barndom. De har gått i skolan och har många vänner. De bryr sig inte om åldersskillnaden mellan Kenta och Mickey. De spelade i alla fall lika mycket. Några år gick, och plötsligt började de gå på gymnasiet. De började alla med polis planen. De kommer aldrig att separera. De flyttade alla till samma stad och kan ha blivit poliser. De fick patrullera tillsammans. Tyvärr finns det redan en polischef. Mickey stödde Kenta 100% och gick med på att flytta till en stad som heter Unive City. Han såg i tidningen att de just nu letade efter en polischef. Han ansökte om att bli en av dem och väntar nu på svar. Hans bror är glad för Kenta, så han vågar ansöka. Kenta är mycket pressad. De flyttade till Unive City för några dagar sedan. Han har varit polis i flera år och känner sig redo. När dagarna gick skulle han bara bli mer nervös. Han kommer att gå till brevlådan varje timme för att inte missa svarsbrevet. Han väntar fortfarande. Han känner sig redo! Faktiskt mer än någonsin ...

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer att vara inne så mycket jag kan. Och när jag inte är inne på servern så kommer jag att hålla koll i discord och på forumet efter ansökningar. Men jag kommer att vara inne på själva servern i se sådär 7 timmar plus varje dag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja självfallet, Jag kommer fortsätta kämpa för att nå mina drömmar i Unive. Men ja jag kommer fortsätta spela fast om jag inte blir godkänd.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte. Och skulle jag börja göra det så säger jag till så kan ni dra in mitt Medlemskap.

Har du läst våra Regler? Ja självklart har jag gjort det.

-rep har inte varit polis innan och vill gärna ha en polischef som har varit med i kåren sedan innan

Tillbaka