Accepterad Benja420 | Ban överklagan [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Benja

Icke Medlem
Meddelanden
110
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197972852201/

Ditt Hex-ID: 110000100c00de9

Vad är din discord tagg? Benja#0345

Vem var det som bannade dig? S0ur

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Copbait ~S0ur. Återstår: 2 dagar 12 timmar 18 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har haft lite kontakt med S0ur i PM om detta, där säger han att jag åker igenom och sedan går runt och åker inte iväg (Hans ord vad han sa i PM). Jag körde förbi igenom en avspärrning i en lucka som jag trodde att dom hade gjort för passerande bilar då det var e lucka på ena sidan och en annan rakt över så att man kan köra igenom. Jag kör förbi butiken där det senare visade sig att det var ett rån. Jag kör och ställer mig på en parkeringen lite längre iväg och står stilla där. Sedan skriver S0ur såhär: Jag bannade dig för att du kör full fart igenom och sen parkerar framför polisen. Och slutligen skriver han såhär: "ja att du kör förbi framför polisen sen pakerar du 4 meter ifårn när dem ser". Jag har klipp på hela händelsen och detta som han påstår är inte sant.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kör med min bil helt vanligt för att leta efter mina vänner som jag hade sätt hoppat in i en mystisk bil. Jag tappade bort bilen men fortsatte på motorvägen åt det håll som han kört. Lite längre fram ser jag en polis avspärrning. Jag tänkte att jag måste hitta mina vänner och körde därför igenom en lucka i avspärrningen. Medans jag kör förbi så ser jag den mystiska bilen som mina vänner hoppat in i. Därför kör jag ocj ställer mig lite diskret på parkeringen med hopp på att ingen polis kommer hit. Men det hände såklart. En polis svänger in till mig och förklarar trevligt att jag måste avlägsna direkt. Jag frågar vad som händer här för att jag vart nyfiken. Han svarar med att det just nu pågår ett butiksrån. Jag blir chockad. Jag kommer då på att jag har på min tröja och väst som buggar tillsammans när man har på dom samtidigt. Därför går jag ut ur bilen för att ta av den. När jag trycker W så går karaktären automatiskt ca 3-4 steg framåt. Så när jag gick ut ur bilen så gick jag några steg ifrån bilen men sedan direkt tillbaka igen. Sedan kör jag iväg. Detta är allt som hände. Hoppas att ni förstår detta missförstånd.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mig så tycker jag att det var en felaktig ban då min karaktär letade efter sina vänner och såg bilen de hoppat in i vid butiken. Han parkerar en bit därifrån och polisen kommer. Han frågar vad som händer som en vanlig medborgare i staden. Och sedan kör iväg. Jag tycker inte att detta är en rätt bann.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag vet inte exakt hur många jag har. Men nästan alla är från en lång tid tillbaka när jag inte körde seriöst på Unive. Men sedan ett par månader tillbaka så har jag kört mer seriöst än någonsin. Många har också varit felaktiga med till exempel Dsync och admins som sätt fel. Och såklart ett fåtal som jag faktiskt gjort fel och har fått stå mitt kast.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet faktiskt inte. Om man ser detta utifrån S0ur:s perspektiv så är det nog att inte kört dit. Att ha vänt håll. Utifrån mitt perspektiv så hade jag nog inte velat göra så mycket annat då jag hade en anledning till att göra detta. Men det visste såklart inte S0ur.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nja, jag förstår fortfarande inte hans princip till att banna mig då han var väldigt otydlig i DM och slutade helt plötsligt skriva med mig. Men det är väl då att hålla mig borta från avspärrningar. Men varför jag åkte igenom var faktiskt för att jag trodde att dom lämnat en lucka för passerande bilar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart

Tillbaka