Accepterad Benja420 | Ban överklagan [Naounee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Benja

Icke Medlem
Meddelanden
110
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197972852201/

Ditt Hex-ID: 110000100c00de9

Vad är din discord tagg? Benja#8888

Vem var det som bannade dig? Bosse

Hur lång tid var din ban? 1 månad

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: copbait, lall ~Bosse. Återstår: 16 dagar 10 timmar 59 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet ärlig talat inte. Kan vara för att jag råkade bränna förbi en polis i 120 km/h.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis köpt mig min första bil. Det var en Volvo 740 tror jag. Jag ville testa hastigheten på den. Så jag kör mot torget. Det såg inte ut att vara en polis där. Så när jag kom fram till torget så låg jag i 120. Och då från ingenstans så kommer en polisbil från sjukhuset. Sedan blev jag bannad i 1 månad för Copbait och Lall. Jag försökte köra seriöst också. Så det känns lite konstigt att bli bannad så läng när det inte ens var meningen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var dels mitt fel kanske. Jag borde ha testat hastigheten på motorvägen istället för torget. Men det var liksom inte meningen. Jag försökte köra seriöst och hade precis köpt min första bil. Och sen blir man bannad i 1 månad/:

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag körde en bil som en person sa att jag kunde låna. Den kunde man inte svänga eller bromsa med överhuvud taget. Så jag kör i kanske 130 upp mot sjukhuset. Och då visste jag inte om hur bromsarna var. Och där står en polis mitt på vägen som bara stod helt stilla. Så jag råkade köra på han. Jag sprang ut och försökte RP:a på det genom att kolla puls och ta han till sjukhuset eftersom det var så nära dit. Men sen blev jag bannad för VDM. Och VDM är när man kör på någon med vilje. Och det var inte ens med vilja. Jag RP:ade på det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat testa hastigheten på min bil på motorvägen istället för på torget(:

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, man ska inte köra så snabbt på torget eftersom det är mycket poliser där(:

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka