Accepterad Benja420 | Ban överklagan [GambianeN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benja

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197972852201/

Ditt Hex-ID: 110000100c00de9

Vad är din discord tagg? Benja#0345

Vem var det som bannade dig? Gambianen

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: vdm, suntförnuft ~gambianen. Återstår: 1 dagar 10 timmar 53 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det såg ut som att jag körde och VDM:ade folk på piren.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag har fått information om varför jag blev bannad. Varför jag blev det var för att det såg ut som att jag åkte runt med en husbil och VDM:ade folk. Men för mig så var inte fallet så. Jag kom till piren och ville köpa bil. Jag såg lite snygga bilar vid en klunga med folk. Jag kör dit och parkerar men när jag kommer dit så står det folk på parkeringen. (Nu har jag inget klipp på detta så jag kanske missar något nu) Jag tutar och säger att dom ska akta sig. För mig så flyttar dom sig och jag kör in, det står nu ingen på parkeringen och jag kör in. Men då så flyger en person iväg (som sagt så har jag inget klipp och kommer inte ihåg allt 100% så det kan vara med än 1 person som flyger iväg) det blir så som det brukar när det är dsync. Man är inte nära dom men ändå så kör man på något vänster på dom. Jag vet inte om jag ska RP:a på det eller inte. Så jag skriver i OOC och frågar. Jag får inget svar. (Varför jag inte får något svar kan vara för att meddelandet i OOC aldrig ko fram. För tydligen så har ingen sätt det meddelandet enligt klippet) jag får som sagt inget svar och dra en slutsats om att jag RP:ar på det lite, men inte gör värsta stora scenariot av det. Jag säger då "förlåt det var inte meningen" och allt ordnar sig. Och nu var jag 100% säker på att ingen stod på parkeringen men det slutade med att när jag kör fram och ska rätta till bilen så flyger 2 andra personer och jag bli sedan bannad. Jag såg ingen på parkeringen. Alla stod vid sidan om parkeringen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att detta var en felaktig ban då jag inte kan hjälpa att det blir dsync. Och som du Gambianen skrev till mig som följande: efter du sagt förlåt så fortsätter du att köra på 2 till för att sedan pakera ist hade du kunnat backa utan att vdm folk.

Det var som sagt inte jättelätt att veta vart jag ska köra. Det var för mig lika tomt framför mig, som bakom mig. Jag kan som sagt inte göra något åt saken att det blir dsync, det ända är att kanske köra väldigt sakta och ha lite mer kontroll när jag märker av dsync.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vet inte exakt hur många. Men jag har några stycken då jag ett tag för ca ett halv år sedan eller något liknande inte körde seriöst på Unive. Men sedan ungefär ett halvår sedan och framåt så är det Unive som jag älskar och kör seriöst. Och många av de bannlysning och också varit felaktiga och några som jag förtjänat då jag ett tag för länge sedan inte körde seriöst.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänka efter och tänka på att det lätt blir dsync och att isåfall kört saktare så att man hade kunnat ha lite mer kontroll kanske. Annars tror jag inte att jag kan göra så mer då detta inte är något som jag kan påverka.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att tänka extra mycket på dsync och ta det extra försiktigt:)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka