Nekad Benja | Ansökan till Servervakt [ Gaywi ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benja

Icke Medlem
Meddelanden
110
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin Karlsson

Vad heter du på discord? Benja#3628

Ange ditt födelsedatum 29 September 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Kommer vara inne varje dag minst 6 timmar. Jag slutar skolan oftast 3 (ibland tidigare) och spelar sedan till ca 23:00. Men på helger så brukar jag kunna spela mycket mer. Jag brukar kunna spela runt 19 till typ 3 på natten. Och ibland tidigare än 7, beror lite på vad jag gör under dagen. Men också på morgonen kan jag spela.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Maj 2021 fick jag medlemskap för första gången på Unive. Sedan har det kommit och gått då mycket har hänt. Men sedan jag senast fick medlemskap tror jag att det har gått runt 6 månader om jag inte minns fel.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://media.discordapp.net/attachments/803566909688905799/1061789869342470316/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att stötta staffsen så att de kan ta hand om de "viktigare" sakerna och specca andra lite viktigare scenarion. Jag tänker att servervakter är som det låter, det är personer som då hjälper servern genom att ge lallare konsekvenser. Det kan vara mycket som staffs missar då de inte RP:ar lika mycket som vanliga spelare. Då är det bra att det i näst intill alla scenarion finns iallafall 1 servervakt som kan hålla koll osv. Detta är lite kortfattat just vad en servervakt gjort.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt då jag älskar Unive och detta är den enda server jag spelar på och vill spela på. Jag gillar Unive så mycket så att jag känner att jag vill hjälpa till så mycket som jag bara kan. Jag vill göra Unive till en ännu bättre plats och få folk att trivas på servern utan en massor av lallare. Jag tycker att Unive har en så bra Community mellan SV och staffs och sånt. Jag hade mer än gärna velat bli en del av detta. Unive är en så stor server och har så många spelare inne så de behöver fler SV och Staffs. Jag tycker att det behövs så många Servervakter som möjligt som kan samarbeta för att nå det mål som jag tror att vi alla är ute efter. Att få Unive till en server med lite lallare. Det är ett stort och antagligen svårt mål. Men om alla sammarbetar och kämpar på så kan man nog nå det. Jag tror att jag hade passat som en servervakt. Jag har tidigare varit SV 2 eller 3 gånger tidigare. Och staff har jag varit 2 gånger tidigare, så jag vet väldigt bra hur allt detta funkar.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption/abuse är när du utnyttjar din makt till ditt eget bästa och inte då i detta fallet serverns bästa. Och i detta fallet så kan en sådan abuse vara att t.ex. Ressa dig själv i felaktiga tillfällen bara för att du kan. Eller ressa en vän bara för att du känner hen. Men det kan också vara att du bannar eller kickar en medspelare bara för att hen kanske vinner scenariot och inte du.

Din Servervakt ansökan har nekats. Tråd låst och flyttad till Servervakt Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka