Nekad BenimFrånBynBlock | Medlem ansökning [Taxi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BenimFrånBynBlock

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Frank

Vad är ditt discord namn? Frazzeking69#7738

Vad är ditt födelsedatum? 30 November 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ali Youzif och han är 20 år. Han bor helt ensam i en lägenhet och han jobbar som postnord. Hans föräldrar gick bort vid ung ålder så han blev satt på ett familjehem. Han har inga syskon och han känner ingen i sin släkt. Han gillar bilar väldigt mycket och det betyder mycket för honom för att han och hans pappa innan han gick bort brukade mecka med bilar för hans pappa jobbade på Marja Lisas. Så han har en dröm att en gång bli chef på en bilfirma. Annars brukar han vara med sin kompis Abdi och vara ute och beckna på helgerna när han inte jobbar. Han är väldigt agressiv och när han har rökt zaza så kan hann väldigt lätt tappa det och hamna i mycket problem med misshandel och sånt. Och blir också väldigt arg när han inte får som han vill. Han gillar att hjälpa folk och har funderat på gäng yrket men det kan han inte bli på grund av sin grova vilja. Annars är han snäll och trevlig om han inte blir provocerad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra med seriös rp, utvecklade inom den kriminella rpn och vanlig rp men jag är väldigt erfaren av kriminella rpn då jag har varit krim väldigt länge så jag kommer bidra med bra rp inom det kriminella och göra roliga och bra scenarion.