Nekad BenimFrånBynBlock | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BenimFrånBynBlock

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198833982478/

Ditt Hex-ID: 11000013413dc0e

Vad är din discord tagg? wassupblud har ingen hashtag

Vem var det som bannade dig? Det står placerad av abu hassan

Bild på banmeddelande: 1697400999209.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag råkade lämna support samtalet, han deffade mig och sa att han skulle återkomma lät det som så blev väl ett missförstånd.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina kompisar blev rdm:ade ish i förrgår när vi kidnappat en person som skulle plocka åt oss vilket vi gjorde bra scenario av sen så mötte vi några på vägen till plocket då och de säger att vi ska hoppa ut ur bilen så vi körde vidare maxgas innan de han ta upp vapen och då skjuter de vårat däck så vi kör in i en stolpe så vi får blackout eller vad de är de hela skärmen skakar,de började skjuta på oss när vi krockade bilen, hade liksom ingen chans att hoppa ut ur bilen eller rp:a skador på de utan de skjöt ner oss direkt. så har varit död i 2 dagar så har bett om ress och sagt att jag ska glömma allting men staffs har sagt rp:a på de men skrev till min kompis o frågade/många som gör de ooc ,för många/han skulle då komma och ta mig till sjukhuset men han var inte online just då sen snackade jag support och han sa att jag combat logga i förrgår, nekar inte men scenariot var över, inte för att undvika konsekvenser utan för att de andra körde därifrån efter ha skjutit ner oss utan anledning.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De var väl mer som ett missförstånd, jag trodde jag skulle komma tillbaka senare i support, han fick de låta som de.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag minns inga av mina tidigare bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade väl kunnat ligga där i 30 min och sen respawnat. my bad

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja spela färdigt ändå om man är död sen respawna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka