Nekad benim__ | Whitelist ansökning [Kela]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

benim__

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198358228271/

Vad är ditt namn i verkligheten? Otto

Vad är ditt discord namn? Otto#6488

Vad är ditt födelsedatum? 5 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Peder Sasson och är född 1981-11-11. och gillar bilar och tycker om att jobba med fordon och tycker om att spela spel och fotboll på fritiden . Min karaktär kommer från Göteborg. peder är inte den person som är arg på någon som inte försöker göra han illa eller försöker förstöra får han, han visar hänsyn för folk och gör inte någon illa självmant., peder har aldrig tagit några olagliga substanser i sitt liv. peders framtids planer är att jobba med fordon och jobba för att köpa sina 2 drömbilar och de är en bmw I8 och en bmw m4.

Varför ska just du bli whitelistad? jag vill bli whitelistad för jag gillar att roleplaya och bara ha kul med mina kompisar och med andra på servern jag vill också bli whitelistad så jag kan skaffa lite mer seriösa jobb som t.e.x mekonomen,Det känns som att man kan ta roleplay lite mer seriöst när man är whitelistad för då kan man ansöka till jobb osv.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? finns 2 anledningar och de är att ha roligt och kunna skaffa seriösa jobb som då mekonomen.

Hur hittade du Unive? jag har sätt denna servern länge i fivem och sen såg jag att minna kompisar spelar här också så jag gick in på servern och spelade litte

Vad har du för mål med ditt rollspel? bara att ha roligt

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka