Accepterad benim__ | Medlem ansökning [kallstrom]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

benim__

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Otto

Vad är ditt discord namn? Mann1#6294

Vad är ditt födelsedatum? 5 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Peder Sasson och är från Norige. han har fru och barn kvar i Norige han flyttade till Norige för att jobba han började på en restaurang i en förort han jobbade mycket kvällar och var alltid trött. Han har jobbat där i 2år nu och har börjat tröttna på de och tycker även att han inte tjänar tillräckligt för det arbetet han gör och han kommer hem en kväll och letar efter jobb på nätet men hittar inget han hade kunnat tänka sig han vill tjäna snabba pengar lätt, han kommer då på att han har en gammal kollega från restaurang som hade lite kontakter. Han ringer till han och dom bestämmer en plats så dom möts upp och där pratar de om att han vill flytta och då beslutar han sig att flytta till en ny stad för en omstart i livet mer nya utmaningar och nya mål i livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med hög och bra RP samt så kommer jag hjälpa till med så mycket jag kan samt att förbättra andras RP då alla är ny någon gång och då vill jag hjälpa dem och skapa bra RP samt utveckla RP:n till den nivån jag kan då jag är rätt erfaren RP:are och jag ca 2500 Timmar på FiveM

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man väljer att spela på ett sett som kommer bli roligt för alla och vad som kommer göra de scenariot roligast för alla spelare som är delaktiga

Hur hittade du Unive? Jag hittade servern på FiveM listan och började spela och tyckte de va roligt och vill ta mig vidare i RP:t och se vad de leder till.

Tillbaka