Accepterad benim__ | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

benim__

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198358228271

Ditt Hex-ID: 110000117b86d2f

Vad är din discord tagg? ottoforfaksaik

Vem var det som bannade dig? wux

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skarmbild_2024-02-29_140945.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig för att jag rdma någon tjej som inte ville skjutsa.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på piren och hade ingen bil. Jag frågade flera personer om skjuts men ingen ville skjutsa mig. Jag frågade en tjej och hon sa nej tyvär jag ska bli hämtad snart. Då sa jag att jag kan väl följa med så kan dem bara köra mig dit jag ska. Då sa hon typ hörde du inte jag sa nej. Då slog jag henne o sa typ varför är du så jävla kaxig. Hon sa typ vad gör du och springer iväg och då springer jag efter och fortsätter slå henne tills hon dör.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var en giltig ban, de var rdm som jag bröt mot och jag visste de redan när jag gjorde de men jag var bara as sur för ingen ville köra mig sen när hon sa de där så var de droppen. helt klart fel från min sida ångrar detta as mycket.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har 2 senaste 3 och har tagit lärdom av alla.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade väl inte behövt bli så arg som jag blev direkt. istället hade jag kunnat spela efter en social rp och inte slås utan lösa konflikten utan våld och snacka istället. sen hade jag ju också kunnat ringa en taxi typ.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, jag har lärt mig att de är jätteviktigt att följa alla regler som finns även om man blir sur som fan så är de ingen ursäkt att bryta mot reglerna. jag har också lärt mig att spela mer social rp och inte ta våld lösningen på konflikten. ingenting liknande kommer aldrig hända igen om ni unbannar mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka