Nekad benim_1337 | Ban överklagan [Fader Groggen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

benim_1337

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199086354041/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: benim

Vad är din discord tagg? benim#3796

Vem var det som bannade dig? valle

Hur lång tid var din ban? 19 dagar 18 timmar 55 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag gjorde fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. min bil hade gått sänder så jag skulle lämna in den i garaget och då kommer något och säger "flytta på dig" eller något likande iallafall. Och då gick han fram till mig och slog till mig, och utan jag att tänkte mig för så slog jag till han så däckade. men efter en två minuter så vakan han upp och sprang iväg

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja jag tycker att det va en felaktig ban för att jag slog han som självförsvar för han slog mot mig, men vist de va fel men hade massa guld på mig som jag inte ville förlora

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. tog en polis bil, och jag lärde mig att man ska inte ta andras saker framförallt inte en polis bil

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag kunde ha sprungit iväg

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag, och jag kommer aldrig slå någon igen, och om det skulle ha hänt i gen så kommer jag springa iväg

Har du läst våra regler? Ja

Nej det behöver det inte men bannen och tiden kvar ligger. Men du har möjligheten att bli unbannad men av tjäna lite tid och skriv åter igen senare.

aaa okej, då gör jag de då, men de skulle va väldigt snällt av dig att ta bort min avstängning :King::Chicken::Up:

Tillbaka