Nekad benim778 | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

benim778

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? benim778

Vad är ditt födelsedatum? 2 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdulla Brunsås och jag är 26 år, jag har tidigare jobbat som Securitasvakt och har en stark koppling till polisyrket. Jag bor ensam då jag flyttat hemifrån och mitt intresse är att boxas då jag det senaste åren hållit på med MMA. Jag har en pappa som heter Patrik och en mamma som heter Malin. Jag har också en lillasyster som heter Felicia.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att jag kommer försöka bidra med så god RP jag kan och försöka ha en bra social RP. Jag ska även spela för så hög RP nivå som möjligt som jag kan och under tiden jag spelar kommer jag även utveckla min RP när jag spelar och bidra med långa och kreativa scenarion som är välplanerade.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte spelar bara för att få en vinst och spela för att båda parterna ska ha kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja exempel kan vara rdm som betyuder att man dödar någon utan någon anledning och ett exempel kan vara att man dödar någon på piren utan anledning. ett annat exempel skulle kunna vara sunt förnuft som betyder att man spelar med logiskt tänkande exempel att man inte kör 200 i stan.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på andra servrar tidigare.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, det är bra tack

Nekad, utveckla "Berätta om din karaktär." & "Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?". Du får ansöka igen om 24 timmar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka