Nekad benim11111 | Whitelist ansökning [Patrik_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

benim11111

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198955829167

Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar Robertsson

Vad är ditt discord namn? Oscar#2258

Vad är ditt födelsedatum? 12 April 2004

Berätta om din karaktär. Allt började som liten, runt 5/6 år fick jag börja arbete hemma i finland, Pappa slog mig med skärpet samtidigt som lillebrorsan satt och kollade ben 10. Jag hade märken över hela ryggen som fritidslärarna märkte av när dem skulle torka mig efter toabesöket. Hade fobi för bajs och piss, Dem frågade mina föräldrar vad som hade hänt med mig och mamma berättade ALLT. Vi togs vidare till sos och fick snacka med dem, Dem bestämde mig att flytta mig och min mamma till sverige ifrån finland, Dem valde att sätta oss under skyddad indentitet då morsan hade det väldigt jobbigt. När jag var runt 11 år började jag skolan. Jag vart mobbad eftersom jag pratade med en finsk ´´dialekt´´ och var inte som alla andra. Medans alla barn hade föräldar med mycket pengar så dem fick leksaker och fina kläder så hade mamma ingen inkomst. Vi fick äta nudlar och bli skänkta kläder. Åren gick och jag var äntligen 18 och skulle få sluta skolan och inte bli mobbad längre. Jag valde att inte bli mobbad längre så jag lutade mig mot dem som respekterade mig ORTEN. Jag började hänga med gangstrar och knarka. Genom att sälja knark var det den ända inkomsten jag och mamma kunde få. Så hon var också glad, tillslut när jag hade varit med och sålt knark i cirka 10 år. Då bestämde jag mig att skaffa mig ett riktigt jobb. Jag började jobba på bruket (uponor) vi började få upp inkomsten. Och nu lever jag mamma och mina två kusiner ett av dem bästa liven.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har alltid älskat rp enda sen jag testade de vill gärna att det ska vara som ett jobb om dagarna när man har distans. Jag tar det på högsta allvar och försöker framföra det så gott som det går och jag kommer rpa på ett så realistiskt sätt som det går. Jag vill visa nya spelare hur det går till genom att prata med dem och på så sätt välkomna nya personer och försöka förstärka deras drivkraft att fortsätta spela på serven så att staden kan bli så bra som möjligt med hög rp nivå och realism som det går. Alla på Multistaden ska kunna vara precis som dom vill och skapa sin egna karaktärer på vilket sätt som helst utan att någon ska vara elak mott dem. Därför visar jag lika mycket respekt för alla och tänker mig för innan jag säger något till nån annan om mina egna åsikter om andra. Men jag kan ta mycket ställning och är inte blyg att säga något men jag tänker mig alltid för innan jag säger något.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Verkar som en bra server med många jobb man kan få, seriösa staffs och nice scripts. Det är en sådan server jag letar efter att spela på och detta är servern jag tror kommer passa mig.

Hur hittade du Multistaden? Via en polare som spelar på den och har pratat mycket gott om servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill kunna hjälpa så många personer som jag kan och träffa trevligt folk och få andra spelare att gilla serven lika mycket som jag och många andra spelare på serven och sen så kan alla tillsammans öka rp och realismen på serven. Jag gillar att spela på serven för jag brinner verkligen för rp och vill verkligen öka rp på serven.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag icke.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka