Nekad benim11111 | Ban överklagan [ Zensy ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

benim11111

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198207379811

Ditt Hex-ID: Leffe peddojägarn

Vad är din discord tagg? Filip Håkansson#2666

Vem var det som bannade dig? Philip

Hur lång tid var din ban? 30 dagar men 21 dagar kvar nu

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? att jag dödade två utanför sjukhuset RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dem trodde säkert att jag dödade två stycken som var utanför sjukhuset fast det ej var jag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Hade precis gjort klart ett scenario med typ 15 pers som var riktigt roligt för övrigt, sen kom jag upp till sjukhuset och då bad sjukvårdarna mig kolla upp dödsorsaken och när jag gjorde det så fick jag bann utan att nån ens sa nåt till mig så jag antar att han trodde jag sökte igenom dem.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig bann eftersom jag bara skulle hjälpa sjukvårdaren att hitta dödsorsaken.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har ingen tidigare bann eftersom jag aldrig dödar folk utan anledning utan spelar endast för roliga scenarion.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ingenting eftersom jag inte gjorde nåt fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nja faktiskt ingenting, det ända jag lärt mig är att man inte får söka igenom folk utan anledning (fast jag inte gjorde det, men menade eftersom jag fick bann för det)

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka