Nekad benim1 | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

benim1

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad är ditt discord namn? lavaballe#8135

Vad är ditt födelsedatum? 12 November 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmed Mustafa och är 24 år gammal. Ahmed är en mycket deppig människa efter sin uppväxt, han skrattar inte jätte mycket men har lite humor i sig. Han gillar kolla på fotboll och spela fotboll, han gillar också köra bil. Ahmed har haft en tuff uppväxt, Han var mobbad i skolan för hur han såg ut och fick inga betyg i 9an och hoppa av gymnasiet. han har inge jobb moral eller inkomst för den delen. Hans mål är att tjäna bra med pengar, och den ända vägen att kunna försörja sig själv är att göra svarta pengar. Han ser kriminaliteten som ett val i livet, för att uppnå sitt mål i livet för att kunna bli rik.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rollspel, hålla mig till reglerna och ha en bra karaktär.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Hålla sig till Sunt Förnuft.

Hur hittade du Unive? Var inne på FiveM och ville hitta en stor svensk server och hittade Unive och tyckte att den var skön att spela på.

Nekad, utveckla samtliga punkter. Ansök igen om 24h.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka