Accepterad benim.oficiel | Ansökan till Servervakt [Ikea]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

benim.oficiel

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Vad heter du på discord? Benim.oficiel

Ange ditt födelsedatum 6 Mars 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar 15:45 eller 16:00 till 22:00 eller 22:30
Helg 12:30 till 00:30 eller 02:30 brukar vara olika.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Typ en månad och 3 dagar typ.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1004006435992117359/1148673555542839477/image.png vet ej hur jag lägger in bilden

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att ta hand om servern ingame och inte ta hand om support ärenden, Man kan reviva folk om de har dött av en bugg och de har ett klipp för annars kan man inte revva för folk kan ljuga om att de har dött av en bugg när egentligen dött i en skottlossning men bara blivit lämnad på sjukhuset. Man kan också kicka folk när de lallar men om de håller på med andra grejer som t.ex. bryta mot någon regel så kan man sv banna de så blir de bannade i 1 timme för den regeln dom bröt sen om man t.ex. är i ett dåligt scenario så kan man skriva i sv chatten att en staff ska komma och specca så ingen gör regelbrott under scenarion.

Varför vill du bli servervakt på servern? För jag vill kunna ta hand om servern och göra den så bra som möjligt medans jag rpar och har kul och kunna kicka/banna folk som håller på att lalla i seriösa scenarion så dom bara förstör.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Om man abusar då revvar man t.ex. i ett skott scenario för att kunna fortsätta skjuta eller om man t.ex. bannar kickar en när man håller på att förlora ett scenario för man it vill förlora så att man bara vill vinna ett scenario.

Vidare till muntlig intervju. Du har 48h på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka