Accepterad Benim | Ban överklagan [Oppa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benim

Icke Medlem
Meddelanden
215
Reaction score
17
Användarnamn: Benim

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198801769006/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Benim

Vad är din discord tagg? Benim#9696

Vem var det som bannade dig? oppa

Hur lång tid var din ban? 22 dagar 23 timmar 39 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: RDM ~Oppa. Återstår: 22 dagar 23 timmar 9 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? dom tror jag rdmade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. kan vissa clip

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja den va felaktig jag och alla i vårat gäng gjorde juvel rån och 2 va på taket och 2 inne i banken sen 2 där ute som bara va där och rpade at det skulle undersköta vad allt som va här sen va jag där inne polis ville söka igenom mig sen springer jag in sen börjar min vän rikta gun på gisslan och lite mot polisen sen börjar polis rikta mot min vän och jag fick panic för tänk om min vän skjuter eller nåt eller nåt händer eller att polis skjuter han i benet för min vän siktade bort lite sådär sen så tog jag beslut att komma bakom polis och hugga han för att han inte ska göra nåt jag gjorde det snabbt och smidigt och han sprang utåt då jag högg han igen för att han inte skulle ha chansa att klara av att ksk kunna skjuta mig för hade han varit framför mig och siktat och jag hade huggit hade det varit failrp och så jag försökte göra det på bästa sätet sen springer jag in gömmer mig sen så va det lite mer polis lite bakom en bil som jag inte såg så mina vänner sköt varning skott sen jag gömde mig och polisen började skjuta tror dom sköt först efter varning skottet sen döda vi gisslan stack där ifrån jag fick till vårat gäng hus lite senare med min vän sen blev jag bannad och sen sitter jag i support med oppa dom ba nu tar vi bort dina roller dom ba det är grov rdm att bara döda han sådär sen berättar jag och allt om nån siktar på min vän har rätt att döda han när jag vill för så många gör det ska alla ha ban då nej du har anledning och jag blev shockad och jag fick panic därför gjorde jag det sen. tycker det inte är okej av oppa och vinzzy att banna mig för det jag fick inte förklara för dom försökte avbryta mig och jag började prata högre så dom ksk hör för dom avbryter sen dom vi bryr oss inte vissa ditt clip ifall du har nåt och va jätte otrevliga sen dom ba vi har tagit det beslutet sen prata jag med chippis och han va jätte trevlig och allt +rep till han ochså kung är han. men sen sa han gör en banöverklagan sen vissa klipp så får du nog unbann och tbx alla dina roller han ba jag kan inte unbanna dig här så jag tog det sen lämna jag och chillade lite tänkte på lämna för det tråkigt att detta ska hända men aja hoppas det inte händer igen skulle va bra . så det va det jag ville säga

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. lite saker men jag har lärt mig mycket efter det och det va när jag börja med rp men aja

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? venne ksk rp lite längre på det med polis men om jag hade bara riktat kniven och sagt släpp mig då ksk hans vänner hade sprungit in och försökt döda alla då hade inte mina vänner på taket hade kunnat göra nåt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? aldså den va felaktig så venne

Har du läst våra regler? ja

Senast ändrad:
Godkänd.
Anser att den är felaktig och att du inte ska ha bannen.
Låser och arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka