Accepterad Benim | Ban överklagan [niklass0n_12FN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benim

Icke Medlem
Meddelanden
215
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198801769006/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Benim

Vad är din discord tagg? Benim#1111

Vem var det som bannade dig? Niklass0n_12FN

Hur lång tid var din ban? vet inte är inte bannad ingame

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? vet inte är inte bannad ingame

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för mendion gjorde en anmälan och sa att det va gz fast det va vid andra sidan väggen vid det andra garaget brevid toget garaget inte centrum eller nåt garage man tar ut bilar aldså ett vanligt och sa det va metagaming fast kolla vi rpar bröder jag har kallat han mendion på hans andra karaktär och nu kom jag och sa hallå vad heter du hallå vad heter du då sen säger jag är det mendion eller då han ba a tja vad händer vart ska du ha skjuts sen sa jag nej nej vänta låt mig köra bilen och sen hoppar mendion in och jag kör sen säger jag gå ut och bär oppa aldså vi ska rpa på att oppa sitter i baksättet för det finns ett litet där sen hoppar oppa in och vi blir glada för vi letade bil och vi behövde göra lite saker snabbt det va stressigt sen blir vi glada och skriker något sen åker vi och ska bara säga en sak på hans klipp hör man inte änns han själv prata

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och oppa letade bil vi ser en man i en bil som inte va på gz lite utanför som jag vet det är tillåtet för det inte är gz där sen går jag fram säger vad heter du vad heter du då sen säger jag är det mendion för vi rpar bröder och det låter som han och jag säger bara är det mendion han ba a ja tjena vart beöhver du skjuts då tror jag det är han sen jag va chilla låt mig köra och sen så sen säger han är det oppa och då svarar oppa ja bror sen säger jag bär oppa sen skulle jag säga lägg han därbak men mendion gick ut för snabbt fast vi skulle rpa på att han satt i baksätet sen hoppar oppa in i stället och vi blir glada och kör ivägg

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. venne aldså det va lite gz men det va inte mitt i gz men det va brevid så jag antar den va en giltig ban

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad här förut när jag började på servern och hade typ 20 timmar på fivem och jag va inte så bra på rp men lärde mig efter mina mistag och blev bannad igår för en tråkig grej men det är en annan sak men nu blev jag bannad för det här fast det inte änns va så mycket gz men aja

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ksk sagt till han åka lite längre bort från gz och sno den där

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja absolut. det jag har lärt mig är till nästagång ska jag inte ksk baxa nåns bil sådär brevid gz det blir inte bästa rpn

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
råka skriva fel hahah har läst dom för jätte länge sen och kan dom jätte bra

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka