Nekad Benim/BABA | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shurdanator

Medlem
Meddelanden
100
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? oscar

Vad är ditt discord namn? oscar2765

Vad är ditt födelsedatum? 1 December 2009

Berätta om din karaktär. min familj har flytt från somalia till sverige, min pappa Abdi Ahmed Abdi 45 år gammal är en före detta lärare från Mogadishu. Han hade ett passionerat intresse för att utbilda unga sinnen. Efter att ha upplevt svårigheter och osäkerhet i hemlandet, bestämde han sig för att flytta till Sverige för att söka trygghet för sin familj.

Mor: Amina Ahmed
Amina, 42 år gammal, arbetade tidigare inom hälsovården i Mogadishu. Hennes kompetens ligger i omvårdnad och hon drömmer om att fortsätta sitt arbete här i Sverige. Hon är en stark kvinna som stöttar familjen genom förändringarna.

Sonen: Benim Ahmed
Benim, 14 år gammal, är en energisk och nyfiken tonåring. Han har känt på sig trycket av att anpassa sig till det nya landet. Trots att han är en passionerad fotbollsspelare, har han börjat känna sig dragen till ett gäng som lockar honom med en falsk känsla av gemenskap och "skydd".

Jamals föräldrar, Abdi och Amina, kämpar för att hjälpa Jamal navigera genom de nya utmaningarna. De är medvetna om att kriminell verksamhet kan leda till farliga konsekvenser och vill skydda sin son från den vägen.

En dag, när Jamal kommer hem med nya vänner som verkar vara involverade i olagliga aktiviteter, konfronterar Abdi och Amina honom. De försöker förstå hans känslor av frustration och osäkerhet, samtidigt som de insisterar på att det finns bättre sätt att hantera dessa känslor än genom kriminalitet.

Familjen Ahmed engagerar sig i skolans och samhällets stödsystem för att hjälpa Jamal hitta positiva och konstruktiva utlopp för sin energi. Genom mentorskap, idrottsaktiviteter och stödgrupper försöker de hjälpa Jamal bygga en verklig känsla av gemenskap och tillhörighet utan att riskera hans framtid genom kriminell aktivitet. Han försöker göra nya vänner i det nya landet genom sitt deltagande i skolans idrottsaktiviteter.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att generera och skapa realistiska rollspelscener, karaktärer och dialoger. Om du ger mig information om den fiktiva världen, dess regler och karaktärer kan jag hjälpa till att utveckla berättelser och interaktioner. Jag kan också hjälpa till med att svara på frågor från rollspelare och skapa dynamiska och engagerande händelser för att hålla spelet intressant. Låt mig veta hur jag kan stödja och förbättra din serverns rollspelupplevelse Tack!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? innebär att du som spelare agerar med syfte att skapa en intressant, utmanande och engagerande berättelse snarare än att enbart försöka uppnå ditt eget karaktärs mål. Det handlar om att vara medveten om att rollspel är en samarbetsaktivitet där alla deltagare delar ansvaret för att skapa en tillfredsställande och dynamisk berättelse.

I stället för att enbart fokusera på att vinna och maximera dina egna karaktärsframgångar, kan du välja handlingar och beslut som bidrar till dramatik, konflikt och utveckling av berättelsen. Detta kan inkludera att ge andra karaktärer möjligheten att utmärka sig, skapa intressanta vändningar i handlingen eller till och med ge efter för motståndarens planer för att driva berättelsen framåt.

Att spela för motpartens vinst kan leda till mer rika och mångfacetterade berättelser och främja en positiv och samarbetsinriktad atmosfär inom rollspelsgemenskapen. Det är viktigt att alla spelare är överens om och förstår detta tillvägagångssätt för att skapa en rolig och givande upplevelse för alla inblandade.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Respekt och hänsyn: Behandla andra spelare med respekt. Undvik stötande språk och beteende. Rdm, FearRP, Nlr, C logging, Sunt förnuft, Vdm, Social RP,

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har rpat på Valize RP

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Vill jätte gärna bli accepterad har väldigt många kompisar som spelar Unive RP

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka