Nekad Benim#9070 | Medlem ansökning [Facetime]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benim#9070

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad är ditt discord namn? Benim#9070

Vad är ditt födelsedatum? 4 Februari 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Stuart Erlandsson och är född 1997-03-07 Stuart har haft ett väldigt stökig och hård uppväxt. stuart bråkade mycket i skolan som liten och hamnade i helt fel umgänge och begick mycket dåliga gärningar vilket tillslut ledde till att stuart hamnade i ungdomsfängelse vid 17 år ålder. efter att Stuart kommit ut i det fria igen så bestämde han sig snabbt för att flytta till en ny stad och ta tag i sitt liv , skaffa jobb och nya bra vänner vilket är den största anledningen till att stuart flyttade in till denna staden. Stuart har alltid varigt väldigt intresserad av bilar och har alltid viljat bli en stor försäljare inom bilhandeln och darför är Stuart högsta dröm att jobba på en bilaffär och sälja bilar. Stuart har prövat på många olika jobb i sina dar t.e.x som vaktmästare,postnord och massa andra jobb men han fastna aldrig rikitgt för något av dom jobben så nu är det allra viktigaste för stuart att hitta nytt och bra umgänge och försöka nå sin högsta dröm att bli en riktigt duktig bilförsäljare vilket han inte tror ska bli några problem då han är väldigt social och bra med kunder och har ett bra försäljningstänk.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med väldigt bra rp, så som att jag har faktiskt över 2000 timmar inom svensk rp, jag har kört på många seriösa serverar innan så som bryggeriet m.m, sedan kommer jag även bidra med ett socialt rp eftersom att jag vill ha så hög rp nivå som det bara går att få.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att både du och din motspelare ska få ett roligt scenario så som att inte spela för makt och pengar / shoot and loot / eller att bara grinda för perngar för att få mest makt i hela staden, båda ska få ha ett bra scenario och ett roligt scenario.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive igenom serverlistan eftersom Unive är sveriges kändaste serverar, och mina vänner som också spelar här.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka