Accepterad Benim#9070 | Ban Överklagan [Sonkiez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benim#9070

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199025593575/

Ditt Hex-ID: 11000013f7f9ce7

Vad är din discord tagg? Benim#9070

Vem var det som bannade dig? Sonkiez#6034

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att spaffsen valde att banna mig eftersom att jag hade en MP5a i mitt inventory när jag inte är polis, jag förstår att jag gjort fel och jag kommer absolut inte göra om detta under några omständighet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. De som hände innan jag blev bannad var att jag hade en MP5a i mitt inventory. Jag sprang ifrån piren för att möta en kompis när jag ser att någon som tar saker från mitt inventory det första jag tänker då är att jag har gjort något fel. Den ända anledningen varför jag hade den i mitt inventory är för att jag frågade många personer via discord ifall jag fick använda den och de svarade ja. Ja tog det som en självklarhet eftersom jag skulle gå med i en MC klubb igår ingame och nästan alla där höll i mp5or/ hade MP5or på ryggen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker lite både och. De jag gjorde fel var att jag inte frågade en staff ifall jag fick ha på mig den. Och de som var felaktigt var att jag hade frågat många personer närmare 2-6 personer och de sa jag så jag trodde jag fick ha det, samt MC klubben hade dem.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer inte riktigt ihåg vad jag haft för tidigare bans, eftersom jag blev bannad för ungefär 1-2 år sedan var den senaste gången men jag tror de var för fail rp och suntförnuft och ooc för på den tiden var jag riktigt dålig på att rpa så jag fick lära mig rp igenom den hårda vägen då vi säga att bli bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? De jag hade kunnat gjort annorlunda är att jag istället skulle kunna fråga en staff om jag fick ha den, och inte bara massor ut av främlingar som ljuger för mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig massor av min ban! Jag kommer aldrig göra om detta igen, om det är något jag är osäker på så kommer jag alltid vända mig mot staffsen och fråga saker istället för att fråga vanliga spelar om saker och ting.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja absolut!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka