Accepterad Benim#9070 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benim#9070

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199025593575/

Ditt Hex-ID: 11000013f7f9ce7

Vad är din discord tagg? Jag bytte discord konto efter som att min Benim#9070 konto blev hackat så nu heter jag Gråsuggan#6648

Vem var det som bannade dig? Jag vet inte vem som bannade mig eftersom jag blev bannad från discorden men på mitt andra Benim#9070 konto så fick jag en notis från MEE6 att jag har blivit bannad för "olämpligt"

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen valde att banna mig för att mitt discord konto blev hackat. Från min discord skrev någon bro free nitro och sedan en länk.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Mitt konto började skicka massor av länkar till folk där vart de står free nitro pls bro press the link och sedan en länk där som förmodligen var ett virus. sedan gick den över till discord serverar och den skrev i unive krim unive jobb och univ eorginal discorden.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var rätt val att banna mig eftersom att jag blev hackad, men efter som att jag har ett helt nytt konto nu som är helt fläckfritt så skulle jag vilja bli unbannad och komma tilbaks.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad tidigare för fail rp och suntförnuft och sedan några andra bans som jag blev bannad för flera år sedan för.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte gå in på massor av random saker och inte ladda ner grafik mods som jag aldrig hört om förut.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte ladda ner saker jag inte vet vad det är.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja. men eftersom att jag blev bannad för att mitt konto så skulle jag vilja ha unbann ganska så snabbt efter som att jag hade krim och medlem

@Philip320 vet du om MEE6 har bannat mig eller något. för jag vart bannad på Benim#9070 kontot och är bannad på mitt nya konto nu Gråsuggan#6648
1684595085137.png 1684595114982.png

Kommer tagga staffen som bannade dig

är du säker? kan du unbanna mig iså fall för mitt andra konto blev hackat så jag har inte gjort något fel

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka