Nekad Benim#9070 | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benim#9070

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad heter du på discord? Benim#9070

Ange ditt födelsedatum 9 Februari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet: Vardagar kommer jag hem ungefär 15:45 eftersom jag går i skolan. Helger vaknar jag typ 11:00 och då äter ja frukost och sedan spelar. så ungefär vardagar 3-8 timmar och helger 3-14 timmar.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem i snart en vecka men jag har varit medlem för ungefär 2 år sedan och då var jag de riktigt länge.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 44 gånger tidigare men det var för ungefär 2 år sedan när jag var kass på att RPa. Man kan ej skicka bild här så jag får göra det till någon i pm.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgifter är att hålla koll så att alla regler sköts om på servern, och se till så mindre lall förekommer på servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt eftersom jag vill hjälpa till i staffteamet med att minska lallandet på servern.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse/Utnyttjande innebär att du använder dina perms till olika saker t.ex ressa sig under scenario eller efter scenario. eller att banna alla man ser.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka