Accepterad beni | Ban Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

beni

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198139619850/

Ditt Hex-ID: steam:11000010ab0ba0a

Vad är din discord tagg? Lebr0n.23

Vem var det som bannade dig? Toris

Bild på banmeddelande: Screenshot 2026-02-17 203715.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag inte stanna för polisen tror jag att han banna mig och att jag inte sa ajj högt inåg så dom andar hörde mig, kanske för att han trodde jag logga när mitt spel crasha har e nscreenshoot på det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis sitter i en epa när en polis p åmc säger stanna vi drar för att jag inte har körkort, polisen försäker fånag oss men lyckas aldrig det komemr en anna polis den gåneg nen bil han försäker få oss att staanna men mysslyckas helt sen gör jag en mild kråk och säger ajj lite tyst kan har varit mutade frö min mamma kom in i rummet sen. Vi slår polisen helt och escaper nästan sne crahar allt för båda och ger en erro code sne logagr jag in gen och blir dirket sparkade plus bannad. min vän vart inte en bannade som satt i samma bil

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. han säger att jag inte reagerar på skador , tror inet odm hörde att jag sa ajj men han brevid hörde och svaraade tyst tillbaka gick det bra kör kör så jag forsätter köra sen crahardet precise när jag ska hoppa ut och säga att jag ger upp det gör för ont att fortsätta. Sen skulel jag också dragit från polisen om jag inte har körkort det är kanska normalr att göra s ådet ka ndu inte säga något om. säg säger han fear rp jag fear för att hamn i fängelset när jag har bra jobb och allt sne har jag inte det bäsat konskvens tänket så jag tänker inte så långt som en 30 man skulel göra i en bil. vi är inte en i en farlig sitfation för att bedöma fear rp vårbil åker 100 opå en rak sträcka. Polisen had inet heller fear rp om jag inte hade efterso dom gjorde nån krock ibalns och hade report på bilen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej inte bannade förut

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? yes jag kudne ha stanant för polisen jag kunde ha gertt up och andvänd lite mer fear rp emn jag betämde att det ka past avr en så fralig sittvaiuon att ma nmåset stann bil efterso m jag har gjort samma sak på 3 andra server och aldrig blivit bannad

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lär mig att inte göra om ha bätter rp och mer seiöst rp som det var litte lalligt . Jag kunde ha utryck mig bättre med tex /me

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag har fatta men om du inte ubannar ka ndu fröklarar vrf litte mer detlijerta så jag lär mig till näsat gång föräsker att det seriöst med rp och råkade kansek göra ett lite fel. Glömm inet om jag blri unbbande att ge medelm test igen

vill säag förlåt om jag har gjort något dålig ska förska levla om nivpån av rpn då kingar

första gånge nockså lover att böraj skärpa mig orednligt. är också bannade idc i en vecka

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka