Nekad Bengvin | Medlem ansökning [HAJs__]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Keviinns

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? Bengvinen#0111

Vad är ditt födelsedatum? 16 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kalle Andersson och är 22 år. Han är en kille som gillar bilar och är väldigt rolig. Han gillar också att vara med sina kompisar. Han brukar köra bil med dom ganska ofta. Kalle är född i Göteborg och där bodde han med sina föräldrar. Men sen när Kalle fyllde 9 år så blev de beroende av alkohol och droger och började misshandla varandra. Ibland blev Kalle misshandlad och polisen kom till platsen men de bara frågade vad som stod på, sen drog dom. Så Kalle har haft en ganska jobbig uppväxt. Men Kalle och sin pappa som heter Rickard brukade spela ett tv spel som man var polis i och efter en vecka ville Kalle bli polis. Rickard var den högste uppsatta inom poliskåren och ville gärna lära Kalle bli polis. Så de tränade ganska ofta. Han tränade Kalles självförsvar och ibland fick Kalle köra bil när han satt i knäet på Rickard. Men de skulle ha kunnat tränat mycket mer! De hann inte träna mer för att föräldrarna blev beroende av alkohol och då fick Kalle flytta till en ny familj. Han var så ledsen för att han fick byta familj men sedan blev han uppmuntrad av fosterföräldrarna och längtade aldrig tillbaks till sina gamla föräldrar! Det visade sig att den nya pappan han fick var med i poliskåren och då fick kalle träna mer och mer på att vara en bra polis. Det gick några år och kalle blev 22 år och nu bor han själv. Så Kalle försöker leta jobb, han vill verkligen vara polis nu. Hans riktiga mamma gillade att baka och spela musik, men de gillade inte Kalle så mycket. Så han följde mest med sin pappa på träningar inom poliskåren. Kalle hade inte jättebra kontakt med sin mor. Kalles känslor var ledsna men blev mycket bättre när han fick sin nya fosterfamilj! Nu är han arbetslös när han flyttade till Stockholm.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att skapa roliga stunder och då får alla ett gott skratt. Jag kommer bidra med en bra o rolig rp för alla på servern. Jag kommer ha en bra rp och då kommer alla andra "smittas" av den o göra en lika bra rp som jag kommer bidra med.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kan spela för att mot parten ska vinna i scenariot som gällande ett rån och man gör inget för att stoppa de. Eller att man inte göra något för att det ska vara en vinst för en själv. Jag vet att jag är bannad från eran discord och kan ni ta bort den, ångrar verkligen att jag gjorde failrp men har lärt mig att inte göra det nu, är perma bannad på unive också för failrp men jag ångrar mig till 100% och kommer sköta mig.

Hur hittade du Unive? Genom vänner

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka