Nekad Bengvin | Ban Överklagan[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Keviinns

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199092768553/

Ditt Hex-ID: vet inte hur man hittar

Vad är din discord tagg? Bengvin#9559

Vem var det som bannade dig? Tror de var Wmac som fick mig bannad.

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: screenshot .png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde failrp och lallade lite men jag ångrar mig till 100%!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag lallade lite grann inom securitas jobbet och så tog jag batonger från ett förråd när jag inte var nära det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de var mitt fel!

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Till exempel när jag blev bannad för VDM, då lärde jag mig att inte köra på folk utan anledning. Och till exempel när jag blev bannad för copbait, då lärde jag mig att inte ta uppmärksamhet av polisen hur som helst.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle vara helt seriös och inte tagit batonger ur förrådet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att alltid tänka efter så jag inte gör failrp och ha en hög rp nivå. Har också lärt mig att alltid vara seriös så att det inte blir lall.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka