Accepterad Bengvin | Ban Överklagan [Douflas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Keviinns

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199092768553/

Ditt Hex-ID: 110000149ba65ff

Vad är din discord tagg? FakeBengvinen#9559

Vem var det som bannade dig? Douflas

Hur lång tid var din ban? har 53 dagar kvar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bann meddelande unive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De valde att banna mig för att jag grovt vdma folk och jag ångrar det verkligen! Och en annan anledning till min bann är att de vill att jag ska lära mig och förbättra rpn genom att jag tänker efter vad jag gjort och att inte göra det igen + jag lär mig av misstag! banns är inte till för att straffas. de är till för att man ska lära sig av sina misstag!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade super tråkigt på kvällen och funderade på att byta server så jag lallade och grovt vdma folk på piren. Jag tog alltså en bil och körde på alla på piren och det var jävligt onödigt! Jag ångrar mig verkligen!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel 100%. Jag tycker jag ska ha unban för att jag väntat typ 20 dagar på min bann och jag har ingen server att spela på nu eftersom unive är bäst och har bäst rp! Så jag vill ha unban och ångrar mig!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. till exempel när jag blev bannad för copbait lärde jag mig att följa reglerna och inte ta uppmärksamhet av poliserna utan anledning! det stör bara deras jobb och det blir tråkigt för poliserna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle betett mig och inte vdmat för det är så onödigt så det inte finns asså! Jag skulle tänkt efter och tänkt på konsekvenserna!

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte vdma och tänka efter innan jag gör något.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja såklart!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka