Nekad Bengtt | Ban överklagan [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bengtt

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197961012473/

Ditt Hex-ID: 1100001000b64f9

Vad är din discord tagg? Hugge#6312

Vem var det som bannade dig? Bassi

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft, FailRP

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde bort mig helt, jag tog upp en pistol längst upp i paleto vid ett litet hotell, vilket jag förstår var fel av mig och inser mitt misstag

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mitt gäng loyal to familie, skulle åka o träffa en kille som tidigare både kidnappat mig och en av medlemmarna i gänget, så vi åkte upp för att träffa han då vi hade planerat att kidnappa han, så vi snackade lite först sen var han nära på att åka så då tog jag upp min pistol och tv9ngade han gå runt hörnet eftersom vi stod väldigt öppet, efter de tog vi han in i en bil och körde han till en strand där vi sköt honom

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De var jag som gjorde fel att jag drog upp en pistol på en ganska öppen yta men de ska aldirg hända igen och just nu har jag inte tankar på att bli krim igen så de blir polis nu för mig tror jag.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad ca 4 gånger tror jag eller 4 stora bans iaf, de var i början av min rp karriär och jag har lärt mig av alla banns tidigare och de har utckelat min rp väldigt myckete.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag kunde tagit personen i frågan till ett bättre ställe vilket jag förstår till 100% sedan skulle jag inte dragit up pistolen så där öppet och de ska aldrig hända igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut som jag skrev på frågan innan, så har jga lärt mig av mina fel, och har nu inga planer på att bli kriminell igen då jag har tankarna på att bli polis

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka