Nekad BengtArne | Whitelist ansökning [AlenK]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BengtArne

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198285684507/

Vad är ditt namn i verkligheten? Noah Svensson

Vad är ditt discord namn? Arne Alligator#2279

Vad är ditt födelsedatum? 5 Maj 2005

Berätta om din karaktär. BengtArne är en gift man i 60 års åldern som bor i en liten by som heter Ryd. På sin fritid gillar han att fiska och att kolla på tv, Han drömmer om att bli miljonär och leva livet med hans fru annakarin och ge barn och barnbarn en fin framtid. Han är trevlig och snäll lätt att lära känna :)

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill testa att jobba i ambulans för det verkar skit kul, jag älskar även att RPa, jag kommer bidra med ett seriöst RP och hjälpa folk. Jag kommer göra seriöst för att det är roligast då kör man inte seriöst tycker jag att känslan förströrs.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Minna vänner spelar på denna server och den verkar riktigt bra och rolig.

Hur hittade du Multistaden? Min kompis tipsade om det! Det verkade riktigt kul så jag tänkte värt ett försök.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bidra till ett roligare RP och spela seriöst, ha kul. Jag är ny så vill lära mig och tycker denna servern verkar vara en bra server för mig.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka