Nekad Bengt22 | Medlem ansökning [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tangibuca

Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? lajam69

Vad är ditt födelsedatum? 12 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär går under namnet Mohammed Petterson och är 26 år gammal, Mohammed är uppväxt i Sverige i Göteborg. Mohammed har haft en tuff uppväxt då hans mamma dog väldigt tidig ålder för mohammed, så då blev han bara uppfostrad av en förälder och 1 syskon hans syskon heter oskar och var 8. Mohammed har haft en väldigt tuff barndom och mycket problem i skolan. När Mohammed var runt 17 år gammal så hängde han lite med vänner och bara tog det lugnt hemma men de han inte hade förväntat sig var att han skulle bli offrad pengar av de äldre grabbarna där han chillade som var alltså Göteborg, 3 personer gick fram till han och frågade om han ville göra en jobb till de så Mohammed får pengar, Mohammed sa ja och han fick en ryggsäck som han skulle leverera till några personer men han fick ej kolla vad det fanns inne. Han levererade den och efter de började han göra fler jobb åt de och han orkade inte mer men om han hade dragit sig ur skulle han få väldigt mycket stryk så han flyttade därifrån och ville börja om på nytt, Lucas Mål på Unive staden är att få ett bra betalt jobb på Mekonomen eftersom han var jätte bil Intresserad. Han ville också skaffa en familj med 3 barn som han kan försörja bra och att göra till en bättre familj än hans egna det var hans mål i livet, en hobby till Mohammed är att spela fotboll och hockey.

Vad kan du bidra med till serverns RP? i en seriös rollspelssituation skulle jag vara hjälpsam mot andra och göra det roligt för alla och inte lalla. Om någon skulle bryta mot reglerna eller lalla så skulle jag raportera så han blir bannad eller kickad.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att spela mot motpartens vinst i ett scenario betyder att man ska göra det kul och intressant mot den andra rollspelaren. Istället för att spela bara för dig själv

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? rdm vdm nlr cop bait

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på många olika rp servrar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka